Naiset ei osaa ajatella ilman auktoriteetin lupaa

Vierailija

Olen testannut tämän tällä palstalla mm. seuraavalla tavalla. Olen tehnyt aloituksessa jossa esitän jonkin mielipiteen, jonka olen lukenut joltain autktoriteetiltä (professori, tutkija, kirjailija tms.) mutten kerro lähdettä vaan esitän sen ikään kuin omanani. Nämä aloitukset saa enimmäkseen alapeukkuja ja vastustelua että oletpa tyhmä ja oletpa väärässä. Myöhemmin olen tehnyt samansisältöisen aloituksen jossa linkkaan lähteeseen ja kerron että joku tutkimus on todennut näin tai joku arvostettu henkilö on väittänyt tällaista ja nämä aloitukset sen sijaan on saanut yläpeukkuja että näinhän se on ja olipa älykäs kommentti kyseiseltä auktoriteetiltä.

Tästä kokeesta täytyy tehdä se johtopäätös, että naiset eivät osaa ajatella asioita itse jollei niille ole joku auktoriteetti antanut ikään kuin lupaa ajatella tuolla tavalla. Eli jos esittää näkemyksen joka poikkeaa jotenkin valtavirrasta tai yleisistä uskomuksista, niin tällainen ajatus hyväksytään vain jonkin sosiaalisesti arvostetun auktoriteetin esittämänä.

Kommentit (1)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat