Totuuden treffit 19.11

Vierailija

Vaikuttaa vähän että tyttö on "mulle kaverit on kaikki kaikessa" ja mies on enemmän parisuhde-henkinen.
No, tyttö on 23, mies 28 että ymmärrän kyllä että parikymppisenä ihmisille on ne omat kaverit ja kaveripiiri ehdottomasti no.1.

En usko että treffaavat enempää. Ikäero tuntuu.

Kommentit (7)

Vierailija

aika lapsellisen oloisia, tyttö etenkin. Välillä tuntuu että kuunteleeko tuo Nelli ollenkaan mitä toinen puhuu, nyökyttelee koko ajan ja "niin, niin, niin". 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa vähän että tyttö on "mulle kaverit on kaikki kaikessa" ja mies on enemmän parisuhde-henkinen.
No, tyttö on 23, mies 28 että ymmärrän kyllä että parikymppisenä ihmisille on ne omat kaverit ja kaveripiiri ehdottomasti no.1.

En usko että treffaavat enempää. Ikäero tuntuu.

Ei se pelkkä ikäero. Eihän tuo ole edes kovin iso. Olin itsekin 23, kun siippani löysin, hän oli 30, lähes 31. Ei sekään mikään ero ole ollut. Yhdessä on oltu jo vuosia, vuosia...

Vierailija

Minustakin tuntuu, että tuo mies oikeasti olisi etsimässä kunnon seurustelukumppania. Tyttö taas ilmeisesti haluaa enemmän viettää aikaa ystävien seurassa / ehkä bilettää, poikaystävä olisi se sivuseikka, jota ehkä tapailtaisiin vain yhtä usein kuin muita ystäviä. Mitä nyt ei ehkä voi edes suhteeksi sanoa (tai no onhan suhteita erilaisia toki, mutta kyllähän poikaystävän kanssa yleensä enemmän ollaan kuin ystävien). Tyttö ehkä ikäistään nuoremman oloinen, bilettäjäsielu.

Vierailija

ahistus! Ukko vie jonnekin sormusliikkeeseen!

Likka on hyvin "mulle kaverit on tärkeet" ja muutenkin varmasti haluaa olla ja mennä vapaammin. Poika taas on parisuhde ensin, haluan vakiintua, mennä naimisiin jne.

noni, ja 23 vuotias tuskin kovin mielellään haluaa äitipuoleksi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat