Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilta yksin hotellissa: mitä tekisin?

Vierailija

Ah, omaa aikaa! Mitä itse tekisitte vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (15)

Vierailija

Varmaan vaan roikkuisin kännykällä netissä.:) Mut joo..saunaan, kylpyyn, syömään, vähän jaloittelemaan - nekin vaihtoehtoja.

Vierailija

Jaa-a. Mitä seuraavana aamuna pitää tehdä? Jos pitää varhain nousta töihin, niin sitten hakisin namia ja katsoisin jonkun leffan.
Jos taas saa aamulla nukkua, kävisin ostamassa lähimmästä alkosta kuoharia ja sen kanssa hyviä suklaita ja vaikka mansikoita. Ottaisin pitkän vaahtokylvyn, masturboisin hyvin, tekisin kasvonaamion (osta se tuolla kauppareissulla, jos ei satu olemaan mukana).
Sitten herkuttelisin ja juopottelisin ja katsoisin leffaa ja nukkuisin aamulla pitkään.

Vierailija

Minäkin olen yksin hotellissa :) Hain kaupasta kasan herkkuja, käyn kylvyssä, roikun netissä ja menen toisen valmistamalle aamupalalle. (VAU!) Perheenäidin laatuaikaa ilman keskeytyksiä, vaatimuksia ja tekemättömien hommien listaa :) Aamulla duuniin eli ei baaria.

Vierailija

No masturboit tietysti! Ja pyyhit lopuksi kädet lakanoihin ja verhoihin. Sikaile oikein kunnolla: käy kakkosella vessan ovi auki. :D

Vierailija

Jos ei aamulla ole työpäivä, mä menisin saunaan/kylpyyn, kävisin syömässä, ostaisin olutta kaupasta ja loppuillan kattosin hotellissa telkkaa juoden olutta :)

Vierailija

Oih, tuo olisi ihanaa! (Olettaen, että seuraavana aamuna ei ole töitä.)

- ravintolaan syömään

- pieni kävely kaupungilla

- ostamaan herkkuja, kuoharia, lehtiä, ehkä jotain kylpyjuttua yms. 

- kuuma kylpy ja kuoharia

- loppuilta sängyssä herkutellen, telkkaria katsoen, nettiä selaillen, kuoharia hörppien, masturboiden...

- aamulla nukkumista pitkään ja aamutoimet rauhassa

- lopuksi hotelliaamiainen tai aamukahvi jossain ihanassa kahvilassa

Jos tuohon saisi vielä johonkin väliin ympättyä hierontaa ja hemmotteluhoitoja, olisi päivä aika pitkälti täydellinen!

Vierailija

Jos olis kylpyamme,niin kylpisin. Ostaisin jotain herkkua, katsoisin leffaa/telkkaa, lukisin, hengaisin netissä. Kävisin ehkä iltakävelyllä ja jos olisi paljon aikaa ehkä jossain näyttelyssä tai leffassa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat