Terveet, oletteko koskaan ajatelleet/yrittäneet oksentaa, kun olette syöneet paljon?

Vierailija

Niin, eli onko ajatus koskaan edes käynyt mielessä? Tarkoitan tilannetta, jolloin olette olleet todella täynnä.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Olen ajatellut, yrittänyt ja onnistunut. Silloin tällöin. Mitään diagnoosia ei ole eikä himoa ahmia, joten väitän itseäni terveeksi :D

Vierailija

Ei koskaan ole tullut mieleen. Lapsena oksensin kerran kun ahmin makaroonilaatikkoa liikaa, mutta sekin oksennus tuli itsestään ei suunitellusti.

Vierailija

En halua hyvän ruuan päälle oksennuksen makua suuhun. Pilaisi koko syöntinautinnon. Jos on tullut ahnehdittua liikaa, niin sitten otan jonkun aikaa kevyemmin ja keho kyllä ulostaa ylimääräiset luonnollisesti.

Vierailija

En. Ähkyssä oon kyllä ollut niin että on oksettanut, mutta inhoan oksenttamista niin paljon, että men mieluumin makaamaan alasti lumihankeen kuin oksentaisin.

Vierailija

En ole edes ajatellut.

Kerran lapsena iski yrjötauti kun olin juuri syönyt lakua, appelsiinin ja ruisleipää.

Ihan kamalaa, kauhea tuska ja meinasin tukehtua kun syömiset eivät olleet ehtineet sulaa!

En ole niin sadisti että haluaisin kokea tuollaisen helvetin uudestaan.

Vierailija

Kerran olen oksentanut kun söin liikaa. Olin silloin 18 vuotias ja söin laivalla ihan järjettömän satsin sapuskaa. Ruoan kanssa join myös liikaa alkoholia ja helpottaakseni oloa oksensin. Tai oksennus tuli kyselemättä. Näin kävi myös ystävälläni. Siitä on nyt yli 20 vuotta ja asia ei ole toistunut. En ole järin ylpeä jutusta, mutta kerranhan sitä vain nuoria ollaan. :)

Vierailija

En ollut terve mutta kyllä olen tunkenut sormet kurkkuuni ja ajan kanssa opin oksentamaan kieleni avulla. Sillä tavalla ei jäänyt kiinni että teki sen tahallisesti vaan se meni oksennustaudin piikkiin. Ehkä omituisin taito jonka osaan..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En halua hyvän ruuan päälle oksennuksen makua suuhun. Pilaisi koko syöntinautinnon. Jos on tullut ahnehdittua liikaa, niin sitten otan jonkun aikaa kevyemmin ja keho kyllä ulostaa ylimääräiset luonnollisesti.

Oksennus ei aina ole pahanmakuista. Esim. valkosuklaajäätelön ku oksentaa, niin se maistuu aika samalta, mitä syödessäkin. Maitosuklaa on tosin jotain järkyttävän makuista kun se tulee ulos :D
-10

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat