Onko joku kaverisi paljastunut yllättäen lesboksi?

Vierailija

Ja ennen kuin joku tuhahtaa niin kerron, etten paheksu missään määrin, jos joku kokee olevansa enemmän naisiin päin.

Oma ystäväni on yhä parisuhteessa miehen kanssa, mutta muuttunut muutaman vuoden takaisesta paljon. Nykyään hän käveleekin eri tavalla, käyttää ns. unisex-vaatteita, on alkanut harrastaa jääpalloa ja viettää aikansa eri seurassa kuin ennen. Nyt kun olen alkanut oikein miettiä niin onhan hänessä ollut lepakkomaisia piirteitä havaittavissa ennenkin muttei näin räikeästi.

Onko teidän tuttavapiirissänne käynyt koskaan niin, että hetero onkin muuttanut suuntaumustaan vanhemmalla iällä (yli kolmekymppisenä)?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Ei kyse ole suuntautumisen muuttumisesta, vaan siitä että ihminen lopulta osaa ja uskaltaa olla oma itsensä. Hienoa että ystävällesi kävi näin :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kyse ole suuntautumisen muuttumisesta, vaan siitä että ihminen lopulta osaa ja uskaltaa olla oma itsensä. Hienoa että ystävällesi kävi näin :)

Niin en tiedä uskaltaako olla, kun on yhä miehensä kanssa yhdessä, eikä ole meille kavereillekaan tullut kaapista ulos. Tai sitten yksinkertaisesti on paljon maskuliisempi kuin ennen jostain muusta syystä. 

-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis tiedätkö että on kiinnostunut naisista? Vai päättelet vain?

Päättelen vain. On muuttunut todella paljon entisestä.

-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei maskuliinisuus välttämättä mistään lesboudesta kerro. Naisten perään kuolaaminen sen sijaan kyllä.

Ei niin, ei tietenkään. Muutos entiseen on vain niin valtava.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä nuo eivät ole lesbomaisia piirteitä.

Ei ollutkaan tarkoitus arvuutella onko ystäväni teidän mielestänne lesbo vai ei, vaan olin utelias tietämään tapahtuuko tällaista, että herää todelliseen seksuaalisuuteensa vasta aikuisiällä.

-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä nuo eivät ole lesbomaisia piirteitä.

Ei ollutkaan tarkoitus arvuutella onko ystäväni teidän mielestänne lesbo vai ei, vaan olin utelias tietämään tapahtuuko tällaista, että herää todelliseen seksuaalisuuteensa vasta aikuisiällä.

-ap

Auts, osuin trolliansaan, mutta kun täällä olen niin samalla vaivalla: Tapahtuu, ihminen aikuistuu ja uskaltaa olla oma itsensä.

Vierailija

On käynyt. Neljän lapsen äiti ja miehen aviovaimo alkoi seurustella työkaverinaisen kanssa, joka myös oli siihen asti heterona pidetty kahden lapsen äiti. En tosin muista tai tiedä, tuliko avioero ensin ja sitten suhde, vai kaatuiko liitto tuohon lesbosuhteeseen. Naiset kuitenkin muuttivat lapsineen yhteen ja sanoisin sen olleen aika iso yllätys. Ikää naisilla 30v molemmin puolin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat