SuperStalkkaajat auttakaa: Miten saan tietää ihanan miehen perhesuhteista???

Vierailija

Superstalkkaajat auttakaa!!

Tapasin baarissa ihanan miehen. Nyt pitäisi selvittää mikä on hänen perhesuhteensa.
Googlettamalla ei löytynyt kuin työpaikka ja facebook. FB sivu on osittain julkinen ja sen kautta näen hänen kaverinsa (yli 300!!).

Miten saisin tietää, kuka näistä on mahdollinen puoliso? Ja jos vielä löytisi joku "syväkurkku", jolta voisin kysyä miehen kuulumisista.. Voisin jopa soittaa, jos menee oikein tiukoille.

Toivon asiallisia vastauksia. Ja lopuksi vielä sanon, että en soita suoraan miehelle. Tämä pitää selvittää jollakin muulla tavalla.

Kommentit (11)

Vierailija

Käyt vaan kaverilistaa läpi ja tarkkailet esim. valokuvien tykkäyksiä ja kommentteja, ne on monilla julkiset, vaikka seinä muuten yksityinen. Vaatii puurtamista.

käyttäjä-11285
Seuraa 
Liittynyt4.9.2015

Löytyykö samalla sukunimellä kavereiden joukosta naista (jos oletetaan sinun olevan nainen ja miehen hetero)? Toki voi olla siskokin, joten heti ei kannata riemastua. Tai mies voi olla suheessa, muttei naimisissa jne.

Jos mies asuu omakotitalossa tai rivarissa, käy katsomassa näkyykö pihalla merkkejä lapsista ja rouvasta. :)

Vierailija

Tee feikkiprofiili ja lisää kaveriksi ja jos ei onnistu niin käyt vain jokaisen kaverin profiilin läpi niin kyllä se tieto sieltä jostain löytyy. T:stalkkereiden mestari

käyttäjä-11285
Seuraa 
Liittynyt4.9.2015

Fonecasta voi myös hakea osoitteen ja sukunimen perusteella puhelinnumeroita. Katso, tuleeko samalla sukunimellä ja osoitteella muita nimiä.

Jos miehen osoite ei ole tiedossasi eikä löydy esim. Fonectasta, sen voi selvittää Väestörekisterikeskuksen Osoitepalvelusta (maksaa euron-pari). Sieltä löytyy kaikki osoitteet, ellei tyypillä ole turvakieltoa.

https://www.osoitepalvelu.net/

Vierailija

käyttäjä-11285 kirjoitti:
Löytyykö samalla sukunimellä kavereiden joukosta naista (jos oletetaan sinun olevan nainen ja miehen hetero)? Toki voi olla siskokin, joten heti ei kannata riemastua. Tai mies voi olla suheessa, muttei naimisissa jne.

Jos mies asuu omakotitalossa tai rivarissa, käy katsomassa näkyykö pihalla merkkejä lapsista ja rouvasta. :)

Jos Ap mun miestä stalkkaa, kannattaa huomata, että se uusi Mersu pihassa on mun ja se volkkarin rämä on miehen 😉

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos Ap mun miestä stalkkaa, kannattaa huomata, että se uusi Mersu pihassa on mun ja se volkkarin rämä on miehen 😉

Onko miehesi ihana?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi ihana?

Tietenkin, en kai muuten hänen vaimonsa olisi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat