Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies käyttää kielonhajuista tuoksua. Mitä mieltä?

Vierailija

Ja laittaa sitä vielä melko runsaasti. Erittäin mukava ja sivistynyt mies, ulkomaalainen. Mitä ajattelette?

Kommentit (15)

Vierailija

No outoa miehelle, ajattelisin.
Kielohajuvedestä kyllä tykkään, hommasin itsellenikin kun nuoruudesta on jäänyt tuoksumuistoja.

Vierailija

Kyseessä ei todennäköisesti ole kielo vaan lilja. Ihan tavallinen tuoksukomponentti miehelle. Samoin ruusu on perinteinen maskuliininen tuoksu. Arvostan tällaisia klassisia nuotteja. Suurin osa miesten parfyymeistä on nykyään sietämätöntä vetisyyttä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyseessä ei todennäköisesti ole kielo vaan lilja. Ihan tavallinen tuoksukomponentti miehelle. Samoin ruusu on perinteinen maskuliininen tuoksu. Arvostan tällaisia klassisia nuotteja. Suurin osa miesten parfyymeistä on nykyään sietämätöntä vetisyyttä.

Kyseessä ei kyllä ole mikään miesten hajuste, vaan ihan perinteinen ja selvä kielon tuoksu. Sellainen tuoksu joka jää ikäänkuin leijailemaan pitkäksi aikaa. Olen melko varma, että kyseessä on parfyymi eikä mikään halpa EdT. Pidän tuoksusta, mutta miehellä se vaan on niin kummallinen. En oikein tiedä miten suhtautua. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyseessä ei kyllä ole mikään miesten hajuste, vaan ihan perinteinen ja selvä kielon tuoksu. Sellainen tuoksu joka jää ikäänkuin leijailemaan pitkäksi aikaa. Olen melko varma, että kyseessä on parfyymi eikä mikään halpa EdT. Pidän tuoksusta, mutta miehellä se vaan on niin kummallinen. En oikein tiedä miten suhtautua. Ap

Kyseessä voi olla myös laadukas EdT. Parfyymin ja EdT:n ero on lähinnä konsentraatiossa ja käyttötavassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti :D

Miesten tuoksut ovat useimmiten todella ällöttäviä. Ja kukkaistuoksut ajatuksenakin oksettavat...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pistä sä itselles Barracudaa. Tasapainon vuoks. Häkeltyykö siitä jompi kumpi...
Hassu tilanne sulla siellä. Kai aika pieni ongelma?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pistä sä itselles Barracudaa. Tasapainon vuoks. Häkeltyykö siitä jompi kumpi...
Hassu tilanne sulla siellä. Kai aika pieni ongelma?

Joo no siis todella pieni ongelmahan tämä on. Ollaan käyty treffeillä pari kertaa ja asiaan ei voi olla kiinnittämättä huomiota. Sellainen kevyt kukkaistuoksu. Tämä on siis lähinnä kai sellainen Seinfeld-tyyppinen outous.

Kehtaisinko kommentoida asiaa jotenkin? "Kiva tuoksu sulla. Erilainen."

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää haista miehelle, ei kukkasille.

Mikä on miehen tuoksu? Onko se saunavihta vai hiki ja kusi?

Vierailija

Kielon tuoksu on ihana. Tottakai tykkäisin siitä miehelläkin. Itse kun käytän miesten tuoksuja, kun ne taas sopii mulle paremmin (en ole mikään rekkalesbo, mutta ne vaan tuoksuu mun iholla paremmalta kuin naisten tuoksut).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mutta suomalainen mies on kuin kukkiva kielo ihan luonnostaan: nuokkuu ja haisee.

Reps... :D :D :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kielon tuoksu on ihana. Tottakai tykkäisin siitä miehelläkin. Itse kun käytän miesten tuoksuja, kun ne taas sopii mulle paremmin (en ole mikään rekkalesbo, mutta ne vaan tuoksuu mun iholla paremmalta kuin naisten tuoksut).

No niin mäkin olen yrittänyt tätä järkeillä. Kielo tuoksuu hyvälle ja mies tuoksuu kielolle, siis mies tuoksuu hyvälle.

Ja sitten olen ajatellut, että ehkä jotenkin tavallista hänen kulttuurissaan käyttää voimakkaita hajusteita.

Mutta jotenkin olen nyt jäänyt jumittamaan tämän hajusteasian kanssa.

En oikein voi mennä sanomaankaan että olet sitten ostanut naisten hajuvettä, miksi?

kiinnitänkö mä tähän nyt ihan liikaa huomiota tähän parfyymiasiaan?

Mies myös pukeutuu erittäin hyvin ja selvästikin huolehtii itsestään. Siis ihan luontevaa, että hän tuoksuu hyvälle, mutta tuollainen vahva kukkaistuoksu?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat