Miten jaksaa arjessa, kun koko ajan on harmaata ja sataa?

Vierailija

Olen koittanut syödä terveellisesti ja liikkua, mutta tuntuu, että siinä menee loputkin energiat. Kaikki ärsyttää ja tuntuu pakkopullalta. Tulisi jo aurinkoiset talvipäivät! Jatkuva vesisade vie kaiken ilon elämästä!

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vuodessa on yksi kuukausi, joka on väritön ja harmaa, marraskuu. Ei voi olla niin vaikeaa, ettei se kuluisi.

Make it loka-, marras- ja joulukuu.

-

Ap, en tiedä. Kärsin tästä tällä hetkellä tosi paljon.

Vierailija

Ajattele asiaa näin: Kesällä loistava sää on yksi iso hyvinvoinnin lähde. Kun se talvella puuttuu, täytyy tilalle kehittää muita lähteitä. Minulle nämä ovat ystävien tapaaminen, rauhalliset illat kirjan kanssa, lyhytkestoinen mutta kovatehoinen liikunta, harrastuksiin syventyminen ja unen lisääminen.

Mikä olisi sinulle sellaista nautittavaa tekemistä, jota voisit ottaa ohjelmaasi?

Vierailija

Verhot kiinni, kodin valaistus joko kirkkaaksi tai tunnelmalliseksi (ei epämääräistä mössöä), villasukat jalkaan ja nautiskelemaan illoista. "Käperry" on hyvä termi, mutta jos ei tykkää maatua koko iltaa sohvan pohjalla, niin voi vaikka vetää jooga- tai venyttelysession olkkarissa iltaisin. Käytä aikaa ruuanlaittoon ja muuhun puuhailuun, niin ilta ei tunnu niin pitkältä. Mene ajoissa nukkumaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vuodessa on yksi kuukausi, joka on väritön ja harmaa, marraskuu. Ei voi olla niin vaikeaa, ettei se kuluisi.

Yksi?! Ei ole tavatonta, että sateet alkavat syyskuussa ja vielä jouluaaton aatona ihmetellään, kun ei ole lunta.

Vierailija

Minä en määritä mielialaani säätilan mukaan. Säälle ei itse voi mitään, niin mitäpä tuosta sen enempää välittämään. On mitä on, ja sen mukaan mennään.

Vierailija

Tämä on vuoden keljuin aika jos ei nyt mitään paukkupakkasia ja ankaria helteitä lasketa. Valoisaa on vain muutama tunti ja huonolla säkällä silloin sataa. Näin saattaa jäädä monta päivä ulkoilut väliin ja alkaa omakin olo tuntua tosi nuutuneelta. Mutta ei sitä viitsi vesisateeseenkaan ahdoin tahdoin mennä itseään kastelemaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat