Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko peräpukamiin mitään itsehoitoa?

Vierailija

Sellaisen onnistuin tähän raskauden viime metreille hankkimaan ja pääsen apteekkiin vasta lauantaina. Onko tälle kivulle ja kurjalle ololle mitään tehtävissä ennen sitä?

Kommentit (13)

Vierailija

Jos sulla on vahva kumilenkki, niin laitat sen peräpukaman ympärille, eli yrität kuristaa sen pienemmäksi! Mulla ainakin auttoi, mies avitti!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suihkuta lämpöisellä vedellä ja älä syö viljaa, ainakaan mitään täysjyvää.

Kiitos. Olenkin suihkutellut. Mutta se ei varmaankaan tätä olemassa olevaa pukamaa enää poista. Ärsyttävä vaiva!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on vahva kumilenkki, niin laitat sen peräpukaman ympärille, eli yrität kuristaa sen pienemmäksi! Mulla ainakin auttoi, mies avitti!

Kuulostaa hurjalta :) Mulla ei oo mistä kotona, siksi mä en sinne apteekkiin pääsekään. Ja on niin pieni tuo pukama, etten kyllä saisikaan siihen mitään ympärille.

Vierailija

Kyllä se suihku auttaa ja burana. Mulla oli kerran tosi kipeä ja paha pukama, mutta muutamassa päivässä meni ohi,  kun suihkuttelin monta kertaa päivässä ja vedin buranaa kipuun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Olenkin suihkutellut. Mutta se ei varmaankaan tätä olemassa olevaa pukamaa enää poista. Ärsyttävä vaiva!

Se kyllä oikeesti poistuu, jos jätät täysjyvät syömättä. Sun ei tarvitse sitä uskoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hurjalta :) Mulla ei oo mistä kotona, siksi mä en sinne apteekkiin pääsekään. Ja on niin pieni tuo pukama, etten kyllä saisikaan siihen mitään ympärille.

Valitat sitten turhaan, pitää olla kokoa sen verran että haittaa jo peräpäähän telakoitumista. Silloin hoito toki onkin jo paikallaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Se kyllä oikeesti poistuu, jos jätät täysjyvät syömättä. Sun ei tarvitse sitä uskoa.

En mä mitään epäile :) Tai siis epäilen, että noinkohan tästä pelkällä suhkuttelulla selviää. Viljaa en syö muutenkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei oo miestä? Onko uusi Jeesus tulossa jouluksi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikös niitä pukamarasvoja mainosteta telkkarissakin koko ajan. Siitä vaan suljaamaan hanuriin.

Juu ja sitä on tarkoitus mennä hakemaan, mutta pääsen apteekkiin vasta lauantaina. Maaseutu, kipeät lapset, mies työmatkalla, ei autoa jne. :) Että jotain helpotusta siihen asti tarvis.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei oo miestä? Onko uusi Jeesus tulossa jouluksi?

Työmatkalla. Tulee myöhään perjantaina. Toivottavasti tämä jeesus tulee ennen joulua :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat