Onko teitä viety huolella suunnitelluille treffeille?
Petyin eilen... Luulin mieheni järkänneen meille kivan illan erään juhlapäiväni kunniaksi, ja että hän olisi miettinyt kaiken etukäteen. Odotin vähän sellaista herrasmiesmäistä käytöstä missä mies olisi hoitanut narikat ym. puolestani ja niin sanotusti "johtanut illan kulkua". Tarkoitan tällä esimerkiksi sitä, että hän olisi sisäänpäästyämme esimerkiksi vain sanonut että nyt otetaan alkudrinkit ja sitten tehdään niin ja näin, eikä seissyt hoomoilasena odottamassa että minä kyselen mitä tehdään ja mihin mennään. Mies lähinnä osasi vain valittaa illasta. Kuka vie toisen juhlapäivän kunniaksi johonkin ja sitten valittaa kuinka kallista ja kuuma siellä on? Tuli sellainen olo ettei minun vuokseni haluta panostaa lainkaan. Itse järjestän miehelleni usein yllätyksiä ja maksan mielelläni kulut mukisematta. Itsepähän olen halunnut hänen ilokseen sellaista järjestää ja itse olen päättänyt mitä mikäkin maksaa. Vasta vein meidät viikonlopuksi kylpylään enkä valitellut loppulaskua maksaessani miten kalliiksi se tulikaan...
Tulipa tästä vaan mieleen että monikohan mies oikeasti edes osaa panostaa ja järjestää naiselleen jotain ajatuksella mietittyä mukavaa ajanvietettä? Onko sellaisia romanttisia miehiä jotka oikeasti ottavat ohjat käsiinsä ja ilolla vievät naisensa johonkin kivaan paikkaan eivätkä vain valita? Eikö tällaisissa asioissa ajatuksena ole järjestää juuri sille kumppanille jotain kivaa eikä miettiä vain omia olojaan?
Hyvin hyvin harva suomalainen mies kykenee tuollaiseen. Niillä jotenkin nolottaa koko ajatus että pitäisi huomioida omaa naistaan noin. Tässä ehkä järkyintä on se, että sinä olet järjestänyt miehelle kivoja juttuja, suunnitellut ja maksanut ne mukisematta, mutta mies ei halua tehdä vastapalvelusta. Joko hän on tyhmä ja juntti, tai sitten hän ei oikeasti rakasta sinua. Roikuttaa vaan mukana jostain syystä. Oletko miestä varakkaampi? Onko mies suhteessa kanssasi siksi että pääsee ns. paremmalle leivälle?