Onko teitä viety huolella suunnitelluille treffeille?

Pettynyt

Petyin eilen... Luulin mieheni järkänneen meille kivan illan erään juhlapäiväni kunniaksi, ja että hän olisi miettinyt kaiken etukäteen. Odotin vähän sellaista herrasmiesmäistä käytöstä missä mies olisi hoitanut narikat ym. puolestani ja niin sanotusti "johtanut illan kulkua". Tarkoitan tällä esimerkiksi sitä, että hän olisi sisäänpäästyämme esimerkiksi vain sanonut että nyt otetaan alkudrinkit ja sitten tehdään niin ja näin, eikä seissyt hoomoilasena odottamassa että minä kyselen mitä tehdään ja mihin mennään. Mies lähinnä osasi vain valittaa illasta. Kuka vie toisen juhlapäivän kunniaksi johonkin ja sitten valittaa kuinka kallista ja kuuma siellä on? Tuli sellainen olo ettei minun vuokseni haluta panostaa lainkaan. Itse järjestän miehelleni usein yllätyksiä ja maksan mielelläni kulut mukisematta. Itsepähän olen halunnut hänen ilokseen sellaista järjestää ja itse olen päättänyt mitä mikäkin maksaa. Vasta vein meidät viikonlopuksi kylpylään enkä valitellut loppulaskua maksaessani miten kalliiksi se tulikaan...

Tulipa tästä vaan mieleen että monikohan mies oikeasti edes osaa panostaa ja järjestää naiselleen jotain ajatuksella mietittyä mukavaa ajanvietettä? Onko sellaisia romanttisia miehiä jotka oikeasti ottavat ohjat käsiinsä ja ilolla vievät naisensa johonkin kivaan paikkaan eivätkä vain valita? Eikö tällaisissa asioissa ajatuksena ole järjestää juuri sille kumppanille jotain kivaa eikä miettiä vain omia olojaan?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

En kaipaa huolella suunniteltuja treffejä enkä sitä, että mies järjestää ohjelmaa ja päättää, mitä tehdään. Kunhan saan seuraa jonnekin, minne itse haluan.

Valittaminen voi olla ihan sitäkin, että kun huomaa ettei paikka ihan täytäkään odotuksia niin kertoo sillä sinulle että oivaltaa asian itsekin. Eli vähän kuin pyytää anteeksi, että erehtyi tuomaan näin huonoon paikkaan.

Vierailija

Ei koskaan. Valentinenpäivänä käyyiin syömässä ja tarjoilija toi laskun miehelle, niin lähetti takaisin sanoen, että kumpikin maksaa itse. Ei koskaan anna kukkia tms. Ollaan naimisissa...

Vierailija

En ole ollut sellaisilla treffeillä. Lähinnä sellaisia ovat olleet hienommissa ravintoloissa syömämme päivälliset. Mutta nekin on kyllä yhdessä suunniteltu, katsottu paikkojen ruokalistoja, tehty varaukset sun muuta. Ja mietitty miten pukeudutaan. Mies maksaa aina kortillaan nämä ravintolasyömiset, mutta sitte tasoitetaan myöhemmin tilit, koska ne voivat olla monen sadan euron iltoja. 

Olisin varmaan vähän nolona, jos olisi liian suunniteltua iltaa minulle järjestetty. Olen vähän sellainen antiluksusihminen, ei liian hienoa eikä erikoista kiitos :)

Vierailija

No entäs se hinnoista valittaminen? Itsepähän päätti minut sinne viedä ja sitten vissiin ajattelikin etten ole niiden hintojen arvoinen...

AP

Vierailija

Oma mies kyllä järjestää joka ikinen kerta huolella suunnitellut ja ajatellut treffit, myös arkena muistaa rakkaudenosoituksilla ja pienillä hemmotteluhetkillä. Mitä miehiä teillä oikein on?!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No entäs se hinnoista valittaminen? Itsepähän päätti minut sinne viedä ja sitten vissiin ajattelikin etten ole niiden hintojen arvoinen...

Onko teillä yhteistalous vai kummallakin omat rahat ja mies niistä omistaan noita treffejä maksamassa? Vaikuttaa vähän sen valituksen arviointiin...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oma mies kyllä järjestää joka ikinen kerta huolella suunnitellut ja ajatellut treffit, myös arkena muistaa rakkaudenosoituksilla ja pienillä hemmotteluhetkillä. Mitä miehiä teillä oikein on?!
Just sellainen kuin haluankin, ei tarvi hemmotella eikä passata tai muutenkaan hempeillä :)

-3-

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka ymmärtää, etten ole tuollaisesta kiinnostunut.

En ole kovin romanttinen, tärkeintä on että arki sujuu. Minua voi huomioida siten, että käyttää kuulokkeita jos haluaa katsella televisiota kun olen jo mennyt nukkumaan, eikä räpsäytä makuuhuoneeseen valoja päälle sitten kun sinne saapuu. Ja keskustelemalla kiinnostavasti aikaisemmin illalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onko teillä yhteistalous vai kummallakin omat rahat ja mies niistä omistaan noita treffejä maksamassa? Vaikuttaa vähän sen valituksen arviointiin...

Omista rahoistaan oli maksamassa, ei yhteisistä.

AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

AP

Siinä tapauksessa hinnoista valittaminen on kyllä moukkamaista. Olisi selvittänyt paikan hintatason etukäteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mies joka pitää itseään tasokkaampana miesten sarjassa kuin mitä minä olen naisten sarjassa. Eli ei tarvitse mielistellä minua vaan pikemminkin päinvastoin. Ja tottahan se onkin eikä vain hänen näkemyksensä. Noilla kovasti panostavilla miehillä on ehkä vaikea löytää naisseuraa ja yrittävät pitää kiinni siitä, jonka saavat.
2

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

AP

Pihit miehet on kyllä kaikkein pahimpia! Piheys jos joku on todellinen turn off! :((

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat