ÄIDIT!Mikä on noloin vaiva joka synnytyksen jälkeen?

Vierailija

Tästä ei kovasti puhuta..tulee monelle ihan yllätyksenä.
Mulla 4. jälkeen on vähän virtsan karkailua varsinkin flunssan aikana.Toinen nolo vaiva on että alapää on vähän löysentynyt (mies kyllä tykkää) ,mutta kerää ilmaa ja joskus purkautuu vaikka kesken seksin..

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Hei miksi tääkin on vaan äideille? Miksei isejä ole otettu huomioon sun aloituksessa? Meillä ainakin miehellä on paljon nolompi vaiva ilmennyt synnytyksen jälkeen, kuin minulla.

Minulla siis pukamia, virtsanpidätys ongelmia, ulosteenpidätys ongelmia ja todella repaleiset häpyhuulet.

Mieheni vaiva on taas paljon nolompi, kuin yksikään noista minun. Mieheni kärsii nimittäin erektiohäiriöistä.

Nimim. Ei onnistunutta seksiä kertaakaan synnytyksen jälkeen.

Vierailija

Raskausaikana ja sen jälkeen nolotyi hillitön piereskely. Ei voinut pitää kaasua sisällä tai edes yrittää äänettömästi päästellä tuhnuja, esimerkiksi ihan vain kävellessä alkoi töräyttely. Prötprötpröt tahdikkaasti joka askeleella. Tai jos piti mennä kyykkyyn, prööööööt. Joskus yskiessä tai aivastaessa, jopa nauraessa.
Esikoista kun odotin noin joskus.loppuvaiheessa pieraisin unissani niin kovaa että heräsin siihen itse....

Vierailija

Mulla oli ilmavaivoja suoraan synnytyksen jälkeen. Nolotti jakaa huone toisen äidin kanssa, kun en pystynyt pidättelemään pieruja. Onneksi vaiva meni äkkiä ohi lantiopohjajumpalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla ottaa istuessa pyllynreikä tuoliin kiinni koska istuin luut levahtaneet..:)

Tarkoittaa alasti istuessa epävirallista "o-leimaa", ja värivaihtoehtona vain ruskea!

Vierailija

Minullakin oli kaameat ilmavaivat, tosin vasta synnytyksen jälkeen! Liitin ne jotenkin imetyshormoneihin. Kesti varmaan 3 kk.. normaalisti ei pieretä ikinä.

Vierailija

Tosta lantionpohjanjumpasta puhutaan paljon..itse olen niitä aina tehnyt niin raskausaikana kuin jälkeen synnytyksen ja silti on vaikeuksia pidättää pissää just kun yskii kovasti..

ja peräpukamat..toisaalta miehelläkin on vaikkei ole synnyttänyt..kai..;)

Ja saa miehetkin osallistua..meillä ei miehellä mitään vaivaa vielä erektion kanssa..kai nitäkin tulee vanhetessa..

Vierailija

Suihkutissit! Imetysaikana, ihan sama kenen vauva itki vaikka kaupassa, hanat auki ja paita märkänä. Mitkään suojukset ei auttaneet. Pidin jossain vaiheessa vaippaa rintsikoissa, siihen t-paita ja villapaita päälle niin ei niin pahasti näkynyt.

Vierailija

Tuntuu että meillä suvussakin naisilla ollut ongelmaa siinä että koko alapään tavarat laskeutuvat alemmas ja varmasti aiheuttavat vielä ison ongelman tulevaisuudessa..eli kuin koko alapää roikkuisi..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että meillä suvussakin naisilla ollut ongelmaa siinä että koko alapään tavarat laskeutuvat alemmas ja varmasti aiheuttavat vielä ison ongelman tulevaisuudessa..eli kuin koko alapää roikkuisi..

Eli tulee ns. norsunvärkki!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Joo olen kans tietoinen että monia mun sukulaisia vaivaa tuo. Niiltä on sitten leikattu lopulta kaikki kohtua myöten pois kun lapsiluku täynnä, ruvennut valumaan ne sisukset ulos sieltä emättimestä. Hyi että, houkuttaa paljon ajatus raskaudesta :( n24

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat