Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ÄIDIT!Mikä on noloin vaiva joka synnytyksen jälkeen?

Vierailija
19.11.2015 |

Tästä ei kovasti puhuta..tulee monelle ihan yllätyksenä.
Mulla 4. jälkeen on vähän virtsan karkailua varsinkin flunssan aikana.Toinen nolo vaiva on että alapää on vähän löysentynyt (mies kyllä tykkää) ,mutta kerää ilmaa ja joskus purkautuu vaikka kesken seksin..

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ottaa istuessa pyllynreikä tuoliin kiinni koska istuin luut levahtaneet..:)

Vierailija
2/18 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei miksi tääkin on vaan äideille? Miksei isejä ole otettu huomioon sun aloituksessa? Meillä ainakin miehellä on paljon nolompi vaiva ilmennyt synnytyksen jälkeen, kuin minulla.

Minulla siis pukamia, virtsanpidätys ongelmia, ulosteenpidätys ongelmia ja todella repaleiset häpyhuulet.

Mieheni vaiva on taas paljon nolompi, kuin yksikään noista minun. Mieheni kärsii nimittäin erektiohäiriöistä.

Nimim. Ei onnistunutta seksiä kertaakaan synnytyksen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana ja sen jälkeen nolotyi hillitön piereskely. Ei voinut pitää kaasua sisällä tai edes yrittää äänettömästi päästellä tuhnuja, esimerkiksi ihan vain kävellessä alkoi töräyttely. Prötprötpröt tahdikkaasti joka askeleella. Tai jos piti mennä kyykkyyn, prööööööt. Joskus yskiessä tai aivastaessa, jopa nauraessa.

Esikoista kun odotin noin joskus.loppuvaiheessa pieraisin unissani niin kovaa että heräsin siihen itse....

Vierailija
4/18 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ilmavaivoja suoraan synnytyksen jälkeen. Nolotti jakaa huone toisen äidin kanssa, kun en pystynyt pidättelemään pieruja. Onneksi vaiva meni äkkiä ohi lantiopohjajumpalla.

Vierailija
5/18 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ottaa istuessa pyllynreikä tuoliin kiinni koska istuin luut levahtaneet..:)

Tarkoittaa alasti istuessa epävirallista "o-leimaa", ja värivaihtoehtona vain ruskea!

Vierailija
6/18 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli kaameat ilmavaivat, tosin vasta synnytyksen jälkeen! Liitin ne jotenkin imetyshormoneihin. Kesti varmaan 3 kk.. normaalisti ei pieretä ikinä.

Vierailija
7/18 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta lantionpohjanjumpasta puhutaan paljon..itse olen niitä aina tehnyt niin raskausaikana kuin jälkeen synnytyksen ja silti on vaikeuksia pidättää pissää just kun yskii kovasti..

ja peräpukamat..toisaalta miehelläkin on vaikkei ole synnyttänyt..kai..;)

Ja saa miehetkin osallistua..meillä ei miehellä mitään vaivaa vielä erektion kanssa..kai nitäkin tulee vanhetessa..

Vierailija
8/18 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkutissit! Imetysaikana, ihan sama kenen vauva itki vaikka kaupassa, hanat auki ja paita märkänä. Mitkään suojukset ei auttaneet. Pidin jossain vaiheessa vaippaa rintsikoissa, siihen t-paita ja villapaita päälle niin ei niin pahasti näkynyt.

Vierailija
9/18 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että meillä suvussakin naisilla ollut ongelmaa siinä että koko alapään tavarat laskeutuvat alemmas ja varmasti aiheuttavat vielä ison ongelman tulevaisuudessa..eli kuin koko alapää roikkuisi..

Vierailija
10/18 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkuvat tissit..napatyrä..

Vierailija
11/18 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että meillä suvussakin naisilla ollut ongelmaa siinä että koko alapään tavarat laskeutuvat alemmas ja varmasti aiheuttavat vielä ison ongelman tulevaisuudessa..eli kuin koko alapää roikkuisi..

Eli tulee ns. norsunvärkki!

Vierailija
12/18 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräpukamat. Mutta menivät voiteella ohi, hitto kun oli kipeät.

Vierailija
13/18 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauskilot.

Vierailija
14/18 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiloja tulee,lihakset lähtee..

Vierailija
15/18 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo olen kans tietoinen että monia mun sukulaisia vaivaa tuo. Niiltä on sitten leikattu lopulta kaikki kohtua myöten pois kun lapsiluku täynnä, ruvennut valumaan ne sisukset ulos sieltä emättimestä. Hyi että, houkuttaa paljon ajatus raskaudesta :( n24

Vierailija
16/18 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaa siellä sun täällä ja pärisee hallitsemattomasti ulos :(. Joka synnytyksen jälkeen jonkun aikaa tuollaista, sitten mennyt ohitse.

Vierailija
17/18 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko nää vaivat teillä jo esikoisen jälkeen? Vai vasta toisen lapsen? Vai mahdollisen kolmannen?

Vierailija
18/18 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljännen jälkeen..et muista olen toipunut mutta nyt rupee oikeasti antamaan alapää periksi!

Olen kovasto toivonut isoa perhettä mutta mun täytyy myöntää että en enempään kuin neljään pysty!!

Ihailen naisia jotka pystyy pukkaan seitsemänkin lasta ja on silti vielä ihan kunnossa!!