!!!!! Ensimmäinen abortti töissä takana - miten pääsen tästä yli? !!!!!!!
Apua, miten te muut aborttihoitajat oikein selviätte työstänne, sillä mulla jo ensimmäinen abortti (tehtiin tietysti myöhäisillä viikoilla) teki tosi pahaa? Tuli melkein itku kun kaunis tyttösikiö huitoi käsillään muutaman minuutin ulkomaailmassa. Ei siis mitään huutoa (sellaiset väitteet eivät pidä paikkaansa, tiedoksi vain), mutta todella eläväiset otteet. "Kuoli" (tuon ikäistä sikiötä ei vielä pidetä elävänä, siksi lainausmerkit) siis tukehtumalla, koska ei hengittänyt itse. Äidin surukin oli aivan karmeaa, tuntui etten pysty tekemään mitään.
Nyt mietin että miten jaksan tätä uudestaan? Työkaverini on ollut mukana sadoissa aborteissa ja sanoi, että niihin kyllä tottuu nopeasti.
Olisi kiva kuulla joltakin aborttigurulta miten näitä pitäisi käsitellä?
Kommentit (24)
Jokainen abortti on hyvä abortti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa keskeytykset tehdään niin, että sikiö kuolee kohtuun. Eli provo.
Eivät ne aina kuole kohtuun vaikka olisihan se tietty äidille mukavampaa niin. Kaikki vaan ei osaa käyttäytyä mutta väliäkö sen miten/mihin kuolee? Se kuollut lapsihan on haluttu lopputulos ja se kyllä saadaan aikaan. Pitäis olla tyytyväinen mutta eipä taas mikään kelpaa.
ärsyttävä provo, mutta pakko oikoa noita typeriä käsityksiä. Myöhäisissä aborteissa yleensä äiti on halunnut lapsen, mutta lapsella on todettu vamma, jonka vuoksi hän on elinkelvoton kohdun ulkopuolella. Se on vähän kuin tehohoidon lopettaminen toivottomasti sairaalta/vammautuneelta lapselta, sillä erotuksella, että lapsen äiti pakotetaan anomaan keskeytyslupaa valviralta ja ottamaan itse keskeytyksen käynnistävä lääke (kuinka helppoa olisi sulkea tehohoitolaitteet omalta lapselta).
Mutta höyrypäisiin abortinvastustajiin uppoaa jostain syystä nämä aborttitarinat. Viis siitä, että lähes kaikki abortit tehdään terveille sikiöille sosiaalisista syistä (ja itse en näitäkään abortteja tuomitse).
Onneksi minun abortin hoisivat kolme lääkäriä, jotka komensivat valmisteluiden jälkeen hoitajan ulos. Eipähän jäänyt kenellekään siitä traumoja.
Ei nukuteta. Äiti synnyttää sikiön ihan niin kuin vauvakin synnytetään.