Missähän mieheni mahtoi sinä yönä olla ja mitä tekemässä..

Vierailija

Eli olin raskaana, laskettuun aikaan muutama päivä.
Meillä oli kinaa miehen kanssa koska joi.

Yöllä heräsin taas pissalle ja en ehtinyt nukahtaa kun kuulin ulko-oven käyvän.

Kello oli viisi aamuyöllä ja mies hipsi sisälle.

Emme nuku samassa sängyssä, vaan minä nukun yläkerrassa ja mies alakerrassa, koska mies kuorsaa niin kovaa.

Hän siis tuli kotiin,minä kyselin missä oli.
Yritti valehdella ensin että kävi vaan tupakalla.
Mutta ei todellakaan käynyt.

Vastausta en saanut.

Asia jäi siihen enkä pahemmin kuulustellut miestä.

Mutta nyt tajusin jotain:
Meiltä keskustan baareihin kestää kävellä n.5-10 minuuttia.

Siis lyhyt matka.
Tarkistin baarien aukioloajat ja viimeistään kolmelta menee kiinni.
Mies oli viiden aikaan kotona.

Missä hän siis vietti aikaansa, koska suoraan baarista ei ole ainakaan tullut kotiin?

Edelleenkään hän ei ole kertonut kun otin asian esille.

Kommentit (9)

Vierailija

Humalaiselta voi mennä keviästi pari kolme tuntia tuollaiseen matkaan, pitää nääs jokaiselle yönkulkijalle elvistellä - kenties juuri sinusta! Eli oikeasti sinun syy!

Vierailija

Paljon ongelmia - juopottelu, tupakointi, öinen hiippailu, salakähmäily ja  epärehellisyys. Ootko varma että haluat lapsen sen kanssa? 

Vierailija

Luulen että en saa ikinä selville, mutta miehelle tein selväksi että pidän häntä petturina, koska ei suostu selvittämään tekemisiään.

Jos olisi pelkästään baarissa ollut ja tullut suoraan kotiin, niin ok. Ei asia häiritsisi niin paljoo.

Mutta kun rupesin kelaamaan että siinä on pari tuntia, että mies on ollut jossakin, niin häiritsee.

Jos olisi esim. Ollut miespuolisen kaverin tykönä,,niin varmasti ois heti sanonut.
Nyt on vaan hiljaa.

En varmaan vastausta sais vaikka ottaisin pillistä kiinni ja tekisin mitä.

Vai onko joku isompikin tarkoitus tehdä mut esim. Mustasukkaiseksi, epävarmaksi, vaikkei oiskaan ollut pettämåssä?
En kyl tajua mitä ideaa siinäkin olis.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Paljon ongelmia - juopottelu, tupakointi, öinen hiippailu, salakähmäily ja  epärehellisyys. Ootko varma että haluat lapsen sen kanssa? 

En todellakaan ole varma. Henkisesti valmistaudun siihenkin että tästä ei tule mitään...
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein tekee tuota?

Harvoin käy baarissa. Juo kotona sillon kun juo.
Mutta siitä tiedän että oli yön poissa, koska kaikki valot oli alakerrasta sammutettu ja mies pukeutunut lämpimään takkiin kun tuli sisälle.
Yritti myös tulla hyvin hiljaa.

Jos olisin nukkunut sikeästi, en edes tietäisi että kävi silloin jossakin.

Tämä on aiheuttanut sen, että jos yöllä on hyvin hiljaista kun herään, niin on tarkistettava onko mies kotona.

Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat