Olen pieni, siro, hento ja empaattinen - herätänkö teissä kateutta?

Vierailija

Suomalaiset tuntuvat usein valittavan olevansa isoluisia, pulskia ja karskeja - minä olen täydellinen vastakohta. Olen semmoinen kuin otsikossa kuvailin. Olen myös herkkä ja runoiljasieluinen - kuulostaako täydelliseltä? Eihän tässä olisi minun kannaltani mitään valittamista - jos olisin nainen.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Ei kuulosta täydelliseltä naiselta eikä mieheltä.

Olen itse herkkä runoilijasieluinen nainen ja en voi sietää sitä piirrettä muissa. Sorry. :)

Vierailija

Empaattinen ihminen jolla on hyvä sydän ei kysele tuollaisia asioita.

Kuule se voi tuossa murrosiän kourissa tuntua että olet jeesuksesta seuraava mutta suosittelen että mene äitisi luokse ja käske sen antaa sulle KUNNON selkäsauna niin kyllä se siitä helpottaa...

Vierailija

Ei kai mies voi olla siro? 

Mun kielikorva tökkii. Mies on vain pieni, muttei koskaan siro. Ymmärrän, että tarkoitetaan hentoa rakennetta pienine käsine ja jalkoineen, mutta sana ei vain ole oikea. 

Vierailija

Riippuu kai siitä oletko tyytyväinen itseesi. Monet pitävät juuri sinun tyyppisestäsi. Et maininnut oletko kiinnostunut naisista. Voithan hakea rotevuutta salilta, jos haluat olla kookkaampi.

Vierailija

Empaaattisuus on hieno ominaisuus oli sitten mies tai nainen. 

Muut luettelemasi ominaisuudet ovatkin sitten puhtaasti ulkoisia. Sanotaan, jos miehellä on tarvis määritellä itsensä siroksi ja hennoksi, niin ei kauheasti nappaa. Itse koko ei niin merkittävä juttu ole minulle. Lyhyiden kanssa ainakin olen ollut, mutta sehän ei tarkoita "pikkumiestä" tuossa merkityksessä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kai mies voi olla siro? 

Mun kielikorva tökkii. Mies on vain pieni, muttei koskaan siro. Ymmärrän, että tarkoitetaan hentoa rakennetta pienine käsine ja jalkoineen, mutta sana ei vain ole oikea. 

Sana tökkii vain, koska se tuntuu epämiellyttävältä. Jos 30kg painava pieni ja karvainen mies sipsuttelee pitkin kyliä balettitossut jalassa, kyllä tätä voidaan siroksi luonnehtia.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat