Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pieni, siro, hento ja empaattinen - herätänkö teissä kateutta?

Vierailija
19.11.2015 |

Suomalaiset tuntuvat usein valittavan olevansa isoluisia, pulskia ja karskeja - minä olen täydellinen vastakohta. Olen semmoinen kuin otsikossa kuvailin. Olen myös herkkä ja runoiljasieluinen - kuulostaako täydelliseltä? Eihän tässä olisi minun kannaltani mitään valittamista - jos olisin nainen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat nyrkillä tapettavalta

Vierailija
2/19 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat nyrkillä tapettavalta

Tuo kuulostaa ylimitoitetulta. Kuolen pelkästä litsarista.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta täydelliseltä naiselta eikä mieheltä.

Olen itse herkkä runoilijasieluinen nainen ja en voi sietää sitä piirrettä muissa. Sorry. :)

Vierailija
4/19 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empaattinen ihminen jolla on hyvä sydän ei kysele tuollaisia asioita.

Kuule se voi tuossa murrosiän kourissa tuntua että olet jeesuksesta seuraava mutta suosittelen että mene äitisi luokse ja käske sen antaa sulle KUNNON selkäsauna niin kyllä se siitä helpottaa...

Vierailija
5/19 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakehu haisee.

Vierailija
6/19 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

homo!

Vierailija
7/19 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas sen kissanhännän muuten nostaa, kysyn vaan!

Vierailija
8/19 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naamasta. Jos naama erityisen hyvä, niin voin olla. Jos tavis, niin en.

Vierailija
9/19 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuolle miestyypille on kysyntää

Vierailija
10/19 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai mies voi olla siro? 

Mun kielikorva tökkii. Mies on vain pieni, muttei koskaan siro. Ymmärrän, että tarkoitetaan hentoa rakennetta pienine käsine ja jalkoineen, mutta sana ei vain ole oikea. 

Vierailija
11/19 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikokoisuus ei välttämättä haittaa jos miehen luonne sopii omaani, mutta empaattisuutta en oikein kestä.

Vierailija
12/19 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kai siitä oletko tyytyväinen itseesi. Monet pitävät juuri sinun tyyppisestäsi. Et maininnut oletko kiinnostunut naisista. Voithan hakea rotevuutta salilta, jos haluat olla kookkaampi.

Vierailija
13/19 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätätkö kateutta?mit vit?

Vierailija
14/19 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empaaattisuus on hieno ominaisuus oli sitten mies tai nainen. 

Muut luettelemasi ominaisuudet ovatkin sitten puhtaasti ulkoisia. Sanotaan, jos miehellä on tarvis määritellä itsensä siroksi ja hennoksi, niin ei kauheasti nappaa. Itse koko ei niin merkittävä juttu ole minulle. Lyhyiden kanssa ainakin olen ollut, mutta sehän ei tarkoita "pikkumiestä" tuossa merkityksessä. 

Vierailija
15/19 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai mies voi olla siro? 

Mun kielikorva tökkii. Mies on vain pieni, muttei koskaan siro. Ymmärrän, että tarkoitetaan hentoa rakennetta pienine käsine ja jalkoineen, mutta sana ei vain ole oikea. 

Sana tökkii vain, koska se tuntuu epämiellyttävältä. Jos 30kg painava pieni ja karvainen mies sipsuttelee pitkin kyliä balettitossut jalassa, kyllä tätä voidaan siroksi luonnehtia.

Vierailija
16/19 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että joku puhuu itsestään noin positiiviseen sävyyn! Minä olen samantyyppinen, runoilijaluonne ei tosin itseäni kuvasta, mutta erittäin tyytyväinen olen itseeni! :)

Vierailija
17/19 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et herätä kateutta. Olen ronski ja skrode ja hyvä niin. 

T. Ämmä

Vierailija
18/19 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat säälittävän pieneltä, olen itse mielummin vahva ja ylpeä (178cm/59kg) nainen.

Vierailija
19/19 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empaattisuus on aina positiivinen piirre, oli sitten kyseessä mies taikka nainen. En voisi kuvitellakaan että seurustelisin miehen kanssa joka ei ole empaattinen, varsinkaan itseään heikompia kohtaan. 

Makuja on monia, monet naiset tykkäävät siitä että mies on ketterä eikä jäykkä pökkelö. Minulle miehen pituus on täysin yhdentekevää, mutta hyvä ryhti sopii jokaiselle ja ryhdikkäät hartiat ovat seksikkäät...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi