Tykkääkö kissasi kissabileistä?

Vierailija

Otsikossa on kaikki olennainen.

Kommentit (15)

Vierailija

Kissani bilettää vain hiirien, myyrien, rottien, oravien ja jäniksenpoikasten kanssa. Yleensä pihalla.

Jälki on veristä ja ruumiita tulee...

Vierailija

Mikä on   tällähetkellä kuumintahottia kissabileissä .Itse arvelisin turkispäällysteisen kiipeilytelineen olevan suosittu,edistyneissä bileissä jopa kahisevat ryömintätunnelit ovat innostaneet bailaajia. 

Vierailija

Kissani on kissamaailman Sedu Koskinen, hänellä on ravintoloita joka kaupungissa. Epäilen, että hän kuuluu mafiaan, koska hänen bileissään tapahtuu aina jotakin todella hämärää...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä on   tällähetkellä kuumintahottia kissabileissä .Itse arvelisin turkispäällysteisen kiipeilytelineen olevan suosittu,edistyneissä bileissä jopa kahisevat ryömintätunnelit ovat innostaneet bailaajia. 
'

Tämä hittibiisi pitänee pintansa edelleen: https://www.youtube.com/watch?v=k_5zELmun9E

Meiltä löytyi kerran diskopallon palasia ja kalanmallisia karkkeja huonekalujen takaa, joten epäilen tuon olleen kyseisen illan bileiden inspiraationa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'

Tämä hittibiisi pitänee pintansa edelleen: https://www.youtube.com/watch?v=k_5zELmun9E

Meiltä löytyi kerran diskopallon palasia ja kalanmallisia karkkeja huonekalujen takaa, joten epäilen tuon olleen kyseisen illan bileiden inspiraationa.

:D:D:D:D:DDD:D:D:D paras jumputusbiisi ikinä!

Vierailija

Noi laitonta kissanminttua välittävät kulkukollit ovat kyllä yksi vitsaus! Tutun kissa oli halunnut kokeilla kerran, mutta joutui maksamaan siitä kalliin hinnan. On nyt vain kaksivuotiaana viiden lapsen yksinhuoltaja.

Vierailija

Juuri nuo viiksekkäät kulkukollit hurmaavat viattomat sisäkissaneitoset ja taas on pentuja tarjollaRittää kun kolli lupsauttaa raskasta silmäluomeaan ja sipaisee tassullaan viikseään niin viaton kissaneito on aivan valmis kissanmintun kökeiluun ja sen jälkeen on kollin helppo luikerrella  bileisiin. lopun voi vain arvata.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat