Charlie Sheen, kelpaisiko sinulle?
Hänellä on ollut omat ongelmansa, mutta on kuitenkin menestynyt julkkis, jolla paljon rahaa, eikä ole päästänyt kroppaansakaan ihan rupsahtamaan. Veikkaan että monelle kelpaisi.
Kommentit (30)
Kyl mä voisin ainakin kahville lähteä. Varmaan mielenkiintoista keskusteluseuraa. En sänkyyn lähtisi kuitenkaan.
En ole koskaan viehättynyt Sheenistä, en ennen tietoa hiv-tartunnasta enkä edes silloin, kun oli vielä nuori ja siloposkinen. Kasvoista on aina näkynyt tietty häikäilemättömyys, ja hymy on aina ollut teennäinen. Esim.:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/ff/83/cd/ff83cd8a14439738b80a…
ja
http://www.fansshare.com/gallery/photos/13642277/charlie-sheen-charlie-…
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan viehättynyt Sheenistä, en ennen tietoa hiv-tartunnasta enkä edes silloin, kun oli vielä nuori ja siloposkinen. Kasvoista on aina näkynyt tietty häikäilemättömyys, ja hymy on aina ollut teennäinen. Esim.:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/ff/83/cd/ff83cd8a14439738b80a…
ja
http://www.fansshare.com/gallery/photos/13642277/charlie-sheen-charlie-…
Sama täällä, eikä hän minusta ole hyvä näyttelijäkään, millä on siinä mielessä merkitystä, etten mielelläni ole katsonut elokuvia, joissa hän esiintyy. Joten eipä ole tullut haaveiltua sänkypuuhistakaan hänen kanssaan :D
Ei kelpaisi. Vanha, rupsahtanut ukko. Ei hivillä eikä ilman.
Puhkinussittu, helppo, itsekontrolliin kykenemätön bakteeripesä - jawohl, mein Führer, heti olisi jalat auki. No ei olisi, mut epätoivoisille onnenonkijoille kaikki kelpaa ja niitähän on tunnetusti Hwood täynnänsä.
Tää on niin ennalta-arvattavaa ruikutusta. Nyt kukaan ei huolisi, mutta joka toinen palstamamma olisi huolinut vaikka kymmenen vuotta sitten.
Oksettavia tekopyhiä paskanpuhujia kaikki.
En huolisi. Mutta minulla on varmaankin outo miesmaku, kun en ymmärrä sitäkään, että David Beckham on maailman seksikkäin mies. En näe hänessäkään mitään vetoavaa.
Samanlainen väkäleuka hymy ja hullunkiilto silmissä kun Michael J Foxilla monissa kuvissa.Omituisia.
Vierailija kirjoitti:
En huolisi. Mutta minulla on varmaankin outo miesmaku, kun en ymmärrä sitäkään, että David Beckham on maailman seksikkäin mies. En näe hänessäkään mitään vetoavaa.
No ei se vaimokaan kovin hehkeältä näytä eli siinä mielessä varmaan sopivat hyvin toisilleen. Kai maailma sokaistuu heidän edessään siksi, että ovat saavuttaneet rahaa ja mainetta.
Vierailija kirjoitti:
Tämän kirjoittaja lisää vielä: George Clooney, Brad Pitt ja Johnny Depp ovat myös tätä samaa sarjaa, ilmeisesti monen naisen päiväunia. Eivät sytytä. Minussa on ilmeisesti jotain perustavanlaatuista vikaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen väkäleuka hymy ja hullunkiilto silmissä kun Michael J Foxilla monissa kuvissa.Omituisia.
Kieltämättä totta turiset!Molemmilla varmasti melkosen kova lääkitys päällä jos se on se mikä vetää naaman irveeseen.
Ei. Ei mua sen julkisuus tai rahat kiinnosta. En tiedä, millainen se on ihmisenä, mutten naamasta pahemmin välitä.
Onhan se niin karismaattinen ja seksikäs, että tuskin voisin vastustaa jos Charlie haluaisi mut kellistää! N25
Vierailija kirjoitti:
Puhkinussittu, helppo, itsekontrolliin kykenemätön bakteeripesä - jawohl, mein Führer, heti olisi jalat auki. No ei olisi, mut epätoivoisille onnenonkijoille kaikki kelpaa ja niitähän on tunnetusti Hwood täynnänsä.
Monella näin sanoneella on sakset auenneet, kun on tilaisuus sattunut omalle kohdalle ;)
En usko, että sitä huolisin kuin ehkä äärimmäisessä panetuksessa, mutta tuskin mäkään hänelle kelpaisin.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että sitä huolisin kuin ehkä äärimmäisessä panetuksessa, mutta tuskin mäkään hänelle kelpaisin.
Höpsistä! Charlie Sheenille kelpaa kaikki. Poika tikkaa menemään kuin singeri, haarat auki vain!
Mä tykkäsin siitä joskus pikkulikkana kun Hot Shots! tuli. Nykyisin en tykkää, ei ne ryyppyputket, kamankäytöt ja huorien panemiset kenestäkään kuumaa tee. Enkä enää tykkää sen ulkonäöstäkään (vaikkei olisikaan juopon näköinen), maku muuttunut ihan erilaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä! Charlie Sheenille kelpaa kaikki. Poika tikkaa menemään kuin singeri, haarat auki vain!
Eikä tämä suinkaan johdu laulutaidoista minullakaan.
Jos se olis edellee 25-vuotias, ei olisi hiviä, ja aiempia panoja olis alle 30.
Eipä tuota tarvi veikkailla, monille ON kelvannut.