Charlie Sheen, kelpaisiko sinulle?
Hänellä on ollut omat ongelmansa, mutta on kuitenkin menestynyt julkkis, jolla paljon rahaa, eikä ole päästänyt kroppaansakaan ihan rupsahtamaan. Veikkaan että monelle kelpaisi.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En huolisi. Mutta minulla on varmaankin outo miesmaku, kun en ymmärrä sitäkään, että David Beckham on maailman seksikkäin mies. En näe hänessäkään mitään vetoavaa.
Tämän kirjoittaja lisää vielä: George Clooney, Brad Pitt ja Johnny Depp ovat myös tätä samaa sarjaa, ilmeisesti monen naisen päiväunia. Eivät sytytä. Minussa on ilmeisesti jotain perustavanlaatuista vikaa. :)
Tai olet nuori, nuohan ovat kaikki jo vanhoja. Mutta jos ei nuo, niin ketkä sitten sytyttää?
Ei ole mun makuun, eikä ole pahemmin ollut koskaan, en siis antaisi sille. Mutta Jude Lawille antaisin vaikka heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En huolisi. Mutta minulla on varmaankin outo miesmaku, kun en ymmärrä sitäkään, että David Beckham on maailman seksikkäin mies. En näe hänessäkään mitään vetoavaa.
Tämän kirjoittaja lisää vielä: George Clooney, Brad Pitt ja Johnny Depp ovat myös tätä samaa sarjaa, ilmeisesti monen naisen päiväunia. Eivät sytytä. Minussa on ilmeisesti jotain perustavanlaatuista vikaa. :)
Tai olet nuori, nuohan ovat kaikki jo vanhoja. Mutta jos ei nuo, niin ketkä sitten sytyttää?
Minäkään en ole koskaan syttynyt noista, en edes nuorempana kun kyseiset miehet oli itsekin nuoria. Brad Pittin seksikkyyden tajusin jotenkin siinä baseball-leffassa ekaa kertaa, ei ole nuori enää siinäkään. Minusta kuumia miehiä on Daniel Craig, Marilyn Manson (tätä en ymmärrä itsekään), Putouksen Tiihonen. Aika erilaisia tyyppejä, yksilökysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen melkein yhtä vanha kuin nuo ukkelitkin... :) En osaa nimetä ketään tähän hätään, mutta ehkä pidän ennemminkin sellaisista ei ihan perinteisen komeista. Sellaisista joilla ei ole täydellisen sädehtivä hammasrivistö tai mieletön six pack. Rosoa (vaikka onhan sitä tietysti tuossa Charlie Sheenissäkin, enemmän kuin tarpeeksi... ) :D
Ihmettelin Miehenpuolikkaita katsoessa miksi ne on valinnut niin ruman ukon playboyn rooliin. Mulle tuli täysin yllätyksenä, että se on oikeastikin sellainen. Ruma juoppo pukki.
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin ennalta-arvattavaa ruikutusta. Nyt kukaan ei huolisi, mutta joka toinen palstamamma olisi huolinut vaikka kymmenen vuotta sitten.
Oksettavia tekopyhiä paskanpuhujia kaikki.
Tässä taas kerran yksi, joka ei tajua, että kaikkien mielestä komea ja seksikäs ei ole sama kuin sinun mielestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin ennalta-arvattavaa ruikutusta. Nyt kukaan ei huolisi, mutta joka toinen palstamamma olisi huolinut vaikka kymmenen vuotta sitten.
Tässä taas kerran yksi, joka ei tajua, että kaikkien mielestä komea ja seksikäs ei ole sama kuin sinun mielestäsi.
Niinhän te sanotte. Meilläpäin asiat mitataan ihan totuudellisesti, eikä paskaa puhumalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas luulen että kyseessä on se katkera naisvihaaja, joka inisee että naiset kyllä ottaisivat rahakkaan filmitähden heti jos mahdollista, mutta hänelle ei kukaan anna pildeä. Yhyy. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas luulen että kyseessä on se katkera naisvihaaja, joka inisee että naiset kyllä ottaisivat rahakkaan filmitähden heti jos mahdollista, mutta hänelle ei kukaan anna pildeä. Yhyy. :D
Mun mielestä se on ollut aina vastenmielinen, huono näyttelijä eikä edes erityisen komea. Luonne on näkynyt aina olemuksesta.