Montako keittokirjaa sinulla on?

Vierailija

Kuinka paljon käytät niitä?

Minulla on noin 200 keittokirjaa ja ihan liian vähän käytän niitä, etsin ohjeet netistä, lähinnä blogeista. Keittokirjoja on kiva selailla ja lueskella, mutten varsinaisesti käytä niitä ruoanlaitossa juurikaan, enemmän kannattaisi käyttää, kun kirjat olen hankkinutkin.

Kommentit (7)

Vierailija

Ehkä sata, jos "keittokirjaksi" kelpaavat myös ruokakirjat eikä vain reseptiluettelot. Lueskelen niitä lähinnä inspiraation saamiseksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yksi. Sitä kutsutaan internetin ihmeelliseksi maailmaksi.
Olitpa nokkela. 

Jos olisi kysytty, että montako autoa sinulla on, niin varmaan vastaisit, että kolme polkupyörää. 

Vierailija

Pari suomalaista. Sienikeittokirja, sekä 3 ulkomaankeittiön kirjaa.

Keittokirjoja käytän minäkin suht. vähäsen koska niiden kanssa ruuan laitto tulee kalliiksi.

Vierailija

Muutama sellainen ihan vanhanaikainen "kotikokki"-kirja, ja iso kasa sekalaisia kansioita ja vihkosia eri aiheista, lisäksi leivontakirjoja. 

Minusta on paljon helpompi lukea keittiössä reseptiä kirjasta, jonka voi sujauttaa läpinäkyvään muovipussiin kuin netistä millään vehkeellä. Tutut reseptit löytyvät paljon nopeammin omasta kirjasta kuin netistä, josta etsin enemmän erikoisuuksia.

Vierailija

Pari vuotta sitten oli noin 80 erilaista ja laitoin kirpparille myyntiin. Ei niitä enää tullut selattua, kun kaikki ohjeet tuntui löytyvän netistä. Kirjastosta olen lainaillut joitain uusia mielenkiintoisia kirjoja tässä parin vuoden aikana. Mutta muuten kaikki löytyy niin helposti netistä. 

Vierailija

1,5 Billy-hyllyllistä, laske siitä :) En kans kokkaile noista kovinkaan usein, tarttiskin ottaa joku Kokkaa kirjasta -projekti...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat