Miten olet tutustunut parhaaseen ystävääsi/ystäviisi?
Ja kertokaa ikänne ja mikä teitä yhdistää:) oon tosi yksinäinen ja haluaisin alkaa tekemään asian eteen ihan oikeasti jotain en vaan oikein tiedä mitä voisin tehdä. Olen 22 vuotias :)
Kommentit (24)
Lapsuudessa kirjekavereina tutustuttiin :)
Vierailija kirjoitti:
Ja kertokaa ikänne ja mikä teitä yhdistää:) oon tosi yksinäinen ja haluaisin alkaa tekemään asian eteen ihan oikeasti jotain en vaan oikein tiedä mitä voisin tehdä. Olen 22 vuotias :)
Kahteen tutustuin ala-asteen et-tunneilla. Olivat rinnakkaisluokalla. Hengailtiin joskus myös välitunneilla yhdessä. Yläasteella siirryttiin samalle luokalle, niin meistä tuli ystäviä. Oltiin kaikki aika hiljaisia ja "kilttejä tyttöjä". Toisen kanssa mulla oli enemmän yhteistä. Tykättiin samoista tv-sarjoista, kummallakin oli syömishäiriötä, oltiin hikkejä yms.
Yhteen tutustuin lukiossa. Oltiin oltu samassa kaveriporukassa koko lukion ajan, muttei pahemmin tunnettu toisiamme. Kolmanten vuonna hän joutui sairaalaan pitkäksi aikaa. Kävin moikkaamassa häntä siellä. Joskus myös hän jäi juttelemaan mun kanssa, kun oma koulupäivä oli jo loppunut ja mulla vielä yksi tunti. Vasta neljäntenä vuonna, kun muut olivat valmistuneet, aloimme viettää enemmän aikaa yhdessä. Mentiin päähänpistosta kerran kahvilaan koulun jälkeen ja juteltiin kaikki asiat puhki. Seuraavalla viikolla meninkin hänen kesämökilleen ja meistä tuli sydänystävät. Meitä yhdistää musiikkimaku, rakkaus kissoihin ja jonkin verran poliittiset näkemykset.
Olen 21-vuotias.
Läheisimpään ystävääni tutustuin jo yli 10 vuotta sitten netin keskustelupalstalla, en tällä, mutta sillä toisella :) Sittemmin aloimme kirjoitella enemmänkin ja tapasimme ensimmäisen kerran noin 5 vuotta sitten. Nyt olemme yhteydessä lähes päivittäin kirjoitellen, joskus soitellen ja tapaamme 1-2 kertaa vuodessa. Asumme kaukana toisistamme.
Mulla on kolme hyvää ystävää. Yhteen tutustuin ensimmäisellä luokalla, käveltiin samaa matkaa kotiin ja selvisi, että asuttiin saman kadun varrella. Toinen löytyi ensimmäisestä työpaikasta, oltiin nuorimmat siellä. Kolmas tuli vastaan, kun aloin käydä vanhemman lapseni kanssa avoimessa päiväkodissa. Saimme myös toiset lapset samoihin aikoihin ja heistäkin on tullut ystäviä (ovat jo koulussa).