Miten olet tutustunut parhaaseen ystävääsi/ystäviisi?
Ja kertokaa ikänne ja mikä teitä yhdistää:) oon tosi yksinäinen ja haluaisin alkaa tekemään asian eteen ihan oikeasti jotain en vaan oikein tiedä mitä voisin tehdä. Olen 22 vuotias :)
Kommentit (24)
Ala-asteelta, lukiosta, yliopistosta.
Mulla myös ala-asteelta, lukiosta ja yliopistosta ja lisäksi harrastuksesta, jossa olin aktiivinen teini-iässä.
Sinun kannattaa hakea opiskelemaan tai jos olet jo työelämässä, niin mieti mistä kodin ulkopuolisesta harrastuksesta voisit innostua :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla myös ala-asteelta, lukiosta ja yliopistosta ja lisäksi harrastuksesta, jossa olin aktiivinen teini-iässä.
Sinun kannattaa hakea opiskelemaan tai jos olet jo työelämässä, niin mieti mistä kodin ulkopuolisesta harrastuksesta voisit innostua :)
Ainiin, ja mulla ei myös ole sinäänsä mitään yhteistä ystävieni kanssa, heissä minua viehättää yksinkertaisesti se että ovat hyviä ihmisiä :)
Eli älä ole liian kriittinen tutustumisvaiheessa siitä, että ystävillä pitäisi olla juuri samat mielipiteet ja mielenkiinnonkohteet kuin sinulla.
Pummasi minulta rahaa metroasemalla.
Yläasteella, lukiossa, työpaikalla.:)
Lukiossa. Ei oltu samalla luokalla. Osallistuttiin Raamattu-visaan ja sitten alettiin muitakin harrastuksia tehdä yhdessä ja tutustuttiin lisää muihin ystäviin. ...
esikoulusta lähtien oon ne läheisimmät tuntenut, tottakai mukaan on tullut paljon lisää eri kouluista, harrastuksista yms vuosien varrella:) 22v
Alakoulusta useimmat, työpaikoilta sittemmin aikuisena... Kyllä sen huomaa, kenen kanssa natsaa.
N.46v.Toiseen töissä ja toinen parhaista ystävistäni on uskokaa tai älkää on naapurini.Naapurin kanssa ruvettiin vaan juttelemaan yks päivä, sitten ruvettiin käymään toistemme luona kahvilla, syömässä , viinilasilla jne.Pikkuhiljaa kaveruus syveni ystävyydeksi.Nyt ollaan reissailtu ulkomailla jne.Parastaon kun apua saa ja voi antaa molemmin puolin .Lisäksi on luotettava juttukaveri vain 2metrin päässä.
Miehen veli toi tyttöystävänsä näytille, nykyään ollaan parhaat ystävät.
Ammattikouluajoilta, n. 15 vuotta sitten. Ollaan melkein kuin yö ja päivä mutta ehkä se pitääkin meitä yhdessä, sopivasti erilaiset toisiamme täydentäen. Ehkä molemmat sen verran avoimia että se mahdollistaa sen että näinkin erilaiset on hitsautunut yhteen.
Baarista ja loput sitten, kun vaan muutettiin tähän kämppään. Naapureista tuli ystäviä.
Parhaaseen ystävääni tutustuin tarhassa, molemmat olivat 3-vuotiaita. Paljon olemme matkan varrella kokeneet. Nykyään hän on tyttäreni kummitäti :)
Eipä ole koulujen jälkeen tullut pahemmin törmäiltyä uusiin ystäviin, jollei vuosien takaista seurustelusuhdetta lasketa.
Työkavereiden kanssa tulee ihan hyvin juttuun ja kun nähdään, niin vaihdetaan muutama sana, mutta eipä sen kummempaa.
Partioleirillä 12-vuotiaana, nyt olen 36 ja hän 37
Ala-asteelta on yksi, toinen on mieheni työkaverin vaimo, kolmas on aikuiskoulun puolelta samassa luokassa ollut. Kahden jälkimmäisen kanssa pidän yhteyttä puhelimitse muutaman kerran viikossa. Muitakin hyviä kavereita on paljon ja he ovat mm. naapureita ja työni kautta, iältään he ovat 40-90 vuotiaita. Ystävyys ei katso ikää.
Stalkkasin häntä hetken, heitin sitten käsikranaatilla ja hän ampui minua konekiväärillä. Olimme 6v ja hän muuttanut edellisenä päivänä naapuriin. Nyt 38v
Päätin melko tietoisesti tunkea itseni mukaan erään kaverini toiseen kaveriporukkaan, sillä olin pari kertaa hengannut siinä porukassa jossain illanistujaisissa (tää kaverini toki mukana) ja viihtynyt hyvin. Halusin tutustua näihin kaverini kavereihin paremmin ja aloin hengata siinä porukassa enemmän. Nykyään yksi näistä "kaverin kavereista" on paras ystäväni
Voi ei taida auttaa sinua, kun päiväkodista ollaan yksissä oltu ja kohta jo nelikymppisiä... Eikä meillä välttämättä ole mitään yhteistäkään, siinä mielessä siis että nyt ystävystyttäisiin jos vasta tavattaisiin.