Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olet tutustunut parhaaseen ystävääsi/ystäviisi?

Vierailija

Ja kertokaa ikänne ja mikä teitä yhdistää:) oon tosi yksinäinen ja haluaisin alkaa tekemään asian eteen ihan oikeasti jotain en vaan oikein tiedä mitä voisin tehdä. Olen 22 vuotias :)

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Voi ei taida auttaa sinua, kun päiväkodista ollaan yksissä oltu ja kohta jo nelikymppisiä... Eikä meillä välttämättä ole mitään yhteistäkään, siinä mielessä siis että nyt ystävystyttäisiin jos vasta tavattaisiin.

Vierailija

Mulla myös ala-asteelta, lukiosta ja yliopistosta ja lisäksi harrastuksesta, jossa olin aktiivinen teini-iässä.

Sinun kannattaa hakea opiskelemaan tai jos olet jo työelämässä, niin mieti mistä kodin ulkopuolisesta harrastuksesta voisit innostua :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla myös ala-asteelta, lukiosta ja yliopistosta ja lisäksi harrastuksesta, jossa olin aktiivinen teini-iässä.

Sinun kannattaa hakea opiskelemaan tai jos olet jo työelämässä, niin mieti mistä kodin ulkopuolisesta harrastuksesta voisit innostua :)

Ainiin, ja mulla ei myös ole sinäänsä mitään yhteistä ystävieni kanssa, heissä minua viehättää yksinkertaisesti se että ovat hyviä ihmisiä :)

Eli älä ole liian kriittinen tutustumisvaiheessa siitä, että ystävillä pitäisi olla juuri samat mielipiteet ja mielenkiinnonkohteet kuin sinulla.

Vierailija

Lukiossa. Ei oltu samalla luokalla. Osallistuttiin Raamattu-visaan ja sitten alettiin muitakin harrastuksia tehdä yhdessä ja tutustuttiin lisää muihin ystäviin. ...

Vierailija

esikoulusta lähtien oon ne läheisimmät tuntenut, tottakai mukaan on tullut paljon lisää eri kouluista, harrastuksista yms vuosien varrella:) 22v

Vierailija

N.46v.Toiseen töissä ja toinen parhaista ystävistäni on uskokaa tai älkää on naapurini.Naapurin kanssa ruvettiin vaan juttelemaan yks päivä, sitten ruvettiin käymään toistemme luona kahvilla, syömässä , viinilasilla jne.Pikkuhiljaa kaveruus syveni ystävyydeksi.Nyt ollaan reissailtu ulkomailla jne.Parastaon kun apua saa ja voi antaa molemmin puolin .Lisäksi on luotettava juttukaveri vain 2metrin päässä.

Vierailija

Ammattikouluajoilta, n. 15 vuotta sitten. Ollaan melkein kuin yö ja päivä mutta ehkä se pitääkin meitä yhdessä, sopivasti erilaiset toisiamme täydentäen. Ehkä molemmat sen verran avoimia että se mahdollistaa sen että näinkin erilaiset on hitsautunut yhteen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat