Käytätkö T-pussit kahteen kertaan?

Vierailija

+Perustelut

Sivut

Kommentit (28)

sir

En ikinä. Saatanan nuukaa. Tunnen kyllä muutaman joka käyttää... esimerkiksi äitini. Naureskelen aina, että eikö voi edes noin halvasta huvista nauttia ilman penninvenytystä.

Vierailija

Joskus jopa kolmesti! Siitä riittää mainiosti ja antaa vielä hyvin makua, miksi sitten suotta heittää pois? Eihän tuo mitenkään taloudessa näy, mutta silti koen sen että taaskaan jos en käytä sitä ns loppuun..

Vierailija

Jos juon toisen kupin ekan kupin jälkeen niin joo, mutta en säilö pussia esim tuntia tai paria odotellen uutta kupillista. Joskus myös käytän miehen kanssa samaa pussia jos juodaan teetä yhtäaikaa.
Ei mulla kyllä tälle asialle mitään perusteluja ole.

Vierailija

Haluaisin käyttää edes kahdesti, mutta kun siihen santsikuppiin ei tuu mitään makua...eli otan joko uuden, tai sitten olen ilman toista kuppia :)

Vierailija

Joskus jos teeta menee paljon eli esim. monta kuppia työpäivän aikana. Yleensä eka haudutuskerta on lyhyt, tokalla kerralla käytän kahta käytettyä pussia. Syy? En ole huomannut etä "kierrätyskuppi" olisi liian laimea, joten miksei?

Vierailija

Tuli mieleen vanha kunnon opiskelijatee. Aamulla keittiön vesihanan varressa roikkui illan teepussi kuivumassa. Se pantiin iltaisen mukin pohjalle ja laskettiin kuumahanasta muki täyteen. Sitten tökittiin sormella pussia mukin pohjaan, ja pian olikin aamun kuuma juomaelämys valmis.

Vierailija

T-pussi :DDDD 

ja en käytä, vaikka joisin peräkkäin kupit. Mutta vaan sen takia koska mun teekupit on kokoo 4-5dl:--D väkisin tulee toisesta kupista laimeeta, jos ei sitten tee vajaata.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat