Mistä tiedän onko kissani luottotiedot menneet?
Kissa ei ole koskaan paljastanut todellista hankilöllisyyttään, eikä suostu puhumaan asiasta.
Kommentit (29)
XD
Kun katti nukkuu niin kaivelet sen papereita sen takataskuista. Mä löysin vaikka mitä ulosottokirjeitä jne mun kollin taskuista.
Mun kissa saattaa kilahtaa tosi pienestä. Vielä en ole onneksi lähtenyt turvakotiin kertaakaan.
Yritän aina käyttäytyä kiltisti ja alistuvasti. Mutta kaikki mokaa joskus. Kerran mulla putosi limupullon korkki lattialle kun kissa oli näkemässä. Hetken oli ihan hiljaista, sitten hän uhosi pelottavan mielipuolisella äänellä. Seuraavaksi hän veti kilarijuoksuja pitkin asuntoa, mylvien kuin ihmissyöjäpeto. Välillä pysähtyi ja sitten jatkoi taas uudelleen tuota pelottelua.
Ja samaa tapahtui kun yritin jutella kissan kanssa venäjän taloustilanteesta.
Että sori vaan jos vähän pelottaa kissan kilahtaminen.
ap
Ja pitää vielä lisätä että kissa paiskoo tavaroita. Sekin pelottaa.
vein roskat ja huomasin että meidän oven takana oli käyny joku kissa tiedustelemassa. Oli määrätietoisesti tassunjäljet suoraan oven eteen. Sitten oli käännytty takaisin.
Tekeekö kissat muilutusretkiä?
Mua pelottaa
Varokaa,etteivät kissanne mene nau-lakkoon. Mitä lie tukilakkoja suunnittelevat.Parasta koittaa miellyttää ja pitää ne hyvällä mielin.
Kysyin kotihiireltäni. Se sanoi, ettei yksikään kissa voi koskaan olla täysin luotettava.
Seuraa kissaasi kun se lähtee seuraavan kerran Mustiin ja Mirriin,niin millä kortilla se maksaa kassalla.
Jos kissa maksaa Suomen Kisun jäsenkortilla, niin ei se kerro vielä mitään hänen omista luottotiedoista
Joku naukuva käy kupillasi, etkä vain hoksaa.