Tästä suomalaiset naiset saisi ottaa mallia

Vierailija

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1447732142222.html

Tuosta mallia naiset. Elämänne tärkein tehtävä on näyttää hyvältä.

Kommentit (8)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä mun tärkein tehtävä on valmistua insinööriksi ja etsiä työpaikka. :)

lukemalla hankitaan työ. Pepulla sitten ylennys ;)

Vierailija

Jaaha. Minua ei kiiinnosta yhtään ottaa mallia mistään persettä esittelevistä fitness-typyistä. Ennemmin otan mallia oman (teknisen, miesvaltaisen) alani menestyneistä huipusta ja pyrin kohti ammatillisia haasteita. Se, miltä näytän, ei kiinnosta pätkääkään. 

Vierailija

Jahas, ok. Mitäs sitten kun kaikki näyttäis tolta, kehen nää fitness-tiput voisi suhteuttaa itseään ja tuntea ylemyyttä? Entä me rumat suomalaiset persjalka-tavikset, keneltä meidän sitten pitäisi ottaa oppia jos itsekin oltais tuollaisia? Ihan hyvä että on meitä normaalejakin, eipähän teidän heppi sojota joka suuntaan, menisitte parat ihan sekaisin kun ei tiedä mihin katsoa :)

Vierailija

Voisko ap antaa jotain vinkkejä, miten kasvatetaan tuollainen hervoton kotkannenä? Jos se kerran on elämäni tärkein tehtävä...

Vierailija

Okei, eli meidän Suomi-neitojenkin pitää postata instatilit täyteen pyllykuvia alaselkä notkollaan? Tuonkin tytön instakuvat vaikuttavat tarkoin harkituilta ja suunnitelluilta. Nykyään kun pitää luoda itselleen somessa tietynlainen imago ja antaa ymmää olevansa täydellinen. Ehkä tuokin tyttö ei ota itsestään kuvia silloin kun on bulkki päällä ja kauhee hiilariturvotus, vaan silloin kun ei ole syönyt mitään ja maha on ihan littana?

Minua lähinnä huvittaa katsella kuvia joissa tytöillä on kauhean näköinen hyperlordoosi. Ei näytä yhtään luonnolliselta.:D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä mun tärkein tehtävä on valmistua insinööriksi ja etsiä työpaikka. :)

Juuri niin, usein se joka on kaunis ja hoikka, palkataan vaikka molemmilla olisi sama tutkinto, yhtä paljon työkokemusta. Ulkonäkö auttaa, usein rekrytoija on MIES.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat