Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itsetehdyt karjalanpiirakat, paljonko voi pyytää /kpl?

Vierailija

Olemme ystäväni kanssa suunnitelleet menevämme myymään itsetehtyjä karjalanpiirakoita joulutorille. Mikähän olisi mielestänne kohtuullinen kpl hinta?

Kommentit (12)

Vierailija

Vähän riippuu, että minkä kokoisia ne ovat. Sellaisista tavallisista n. 10 cm pituisista voisi pyytää mielestäni jotain 30-40 sentin luokkaa kappaleelta.

Vierailija

Riippuu piirakoiden koosta ja siitä, ovatko ne oikeasti hyviä :)

Täällä meilläpäin kunnolliset  leipomon piirakat maksavat n. 3,50 e /8 kpl, omatekoisista voisin varmaan sen 50 c maksaa kappaleelta.

Vierailija

Kiitos kommenteista! Suunnilleen sitä mitä olimme ajatelleetkin. Myymme tosiaan satseina sekä yksitellen.
Ap

Vierailija

Ei voi olla samat hinnat kuin kaupan paistotiskin tehdastekoisilla, koska makukin on aivan eri.

Tehkää keskikokoisia, ohueksi kaulittuja, ruiskuorisia, hyvin paistettuja ja voilla voideltuja, niin voitte pyytää 5 €/6 kpl ja 1 €/1 kpl.

Vierailija

Tehkää lisäksi jotain piirakoita, joissa erikoisuus. Vaikka lanttumuusin keitätte täytteeksi ja nimeätte ne jonkun paikallisen historiallisen julkkiksen, nähtävyyden, paikan tms mukaan. Niistä voitte sitten pyytää vähän enemmän.

Vierailija

Ostakaa Lidlistä 25c/kpl ja myykää sillä 50c:llä. Ihan kiva voitto. Tuunaatte piirakoita vain hieman, niin ei aidosta erota ;)

Liikemies ja toimitusjohtaja

Pyytäkää 1000e/kpl. Alkaa katteet olemaan kunnossa. Riittää kun saatte kaupaksi 1 per päivä!

Vierailija

"En myisi kappaleina, vaan pakettina, vaikkapa 5/2e?" - Sanoisin itse tuosta hinnasta, että käsityöstä erinomaisen edullinen, melkein "liian" edullinen hinta. Käsityöllä on hintansa. Tai ainakin itse olen valmis maksamaan jonkin verran enempi käsityöstä kuin massatuotannosta. - Vertailun vuoksi kuinka monta euroa tai senttiä maksat suklaapatukasta?

- Myönnän, että oma mielikuvani on varmasti hieman vääristynyt kun ostan lähes kaiken gluteenittomana. Tämä ei tietenkään tarkoita, että kaikkien muidenkin tarvitsisi maksaa ruoastan yhtä paljon kuin minä, vaikka syytön olenkin sairauteeni. Mutta antanee hieman perspektiiviä kun kerron, että ostiin hieman vajaalla seitsemällä eurolla kuuden kappaleen karjalanpiirakkapussin, joka oli pakastettu, eli leivottu, koska lie... Niin ja arvatkaa vain kuinka moni oli hieman murentunut. - Eihän murentuneisuus makuun vaikuta, mutta maksaisitko itse viottuneesta ja pakastetusta leivontatuotteesta täyden hinnan?

Ap:lle hyviä kauppoja ja reipasta Joulun odotusta!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat