Mitä ajattelet ihmisestä, jonka puhelinnumero on 046-alkuinen eli selvästi prepaid?

Vierailija

ev

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Nykyisenä tietomurtojen ja identiteettivarkauksien aikana näen prepaid-liittymät ihan fiksuina. Muuten ei aiheuta mitään ajatuksia.

Vierailija

Haluaa ehkä pitää numeronsa salaisena, kuten minä. Ei soittele puhelinmyyjät rekisteröimättömään prepaidiin. Kuitenkin puhelun vastaanottaja näkee numeroni ja siis tietää, että se olen minä, eikä tuntematon numero, kuten tavallinen salainen numero näytössä ilmoittaa. Kätevää. Vaikka ehkä hiukan normaalia liittymää kalliimpaa, jos paljon soittelee. Poliisille olen kyllä numeroni ilmoittanut passihakemuksen yhteydessä, että saavat tarvittaessa yhteyden. Toivottavasti ei tule tarvetta.

Vierailija

Luottotiedot menny, varmasti alkkis tai narkki ja muutenkin holtiton elämäntyyli. Tai sitten köyhä joka ei pysty hallitsemaan puhelimen käyttöä

Vierailija

rikollisilla ja epärehellisillä on noita paljon. varsinkaan Tori.fi:stä en ostaisi mitään henkilöltä, jolla on prepaid numero muuten kuin käteismaksulla tavaran nähdessä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Luottotiedot menny, varmasti alkkis tai narkki ja muutenkin holtiton elämäntyyli. Tai sitten köyhä joka ei pysty hallitsemaan puhelimen käyttöä

Tunnen muutaman , jolla prepaid ja yksi noista ominaisuuksista ei sovi heihin.

Veikkaan , että osa heistä on jopa rikas. Tai en veikkaa, tiedän, että on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 046-alkuinen ole välttämättä prepaid.

Joo, ei minunkaan numero alla noin.

t. viestin 8 kirjoittaja

Kyllä varmasti on 046-alkuiset prepaid-numeroita. Ei minkään operaattorin "oikeat" numerot ala noin, eikä prepaid-numeroa voi vaihtaa oikeaan liittymään, koska ne eivät ala 046.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 046-alkuinen ole välttämättä prepaid.

Joo, ei minunkaan numero alla noin.

t. viestin 8 kirjoittaja

Kyllä varmasti on 046-alkuiset prepaid-numeroita. Ei minkään operaattorin "oikeat" numerot ala noin, eikä prepaid-numeroa voi vaihtaa oikeaan liittymään, koska ne eivät ala 046.

Minulla on soneran liittymä, joka on prepaid. Alunperin Cubion numero.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat