Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä yksi hyvä vinkki saada parempi mieli kauppareissusta!

Vierailija

Tee ostoslista ennen kauppaan lähtemistä. Listaa kaikki tuotteet, mitä sillä ostoskerralla aiot ostaa. Laita jokaisen tuotteen viereen kuinka paljon arvioit sen maksavan, esim. 3Xmaito 5€, juusto 5€, Oivariini 3,50€ jne.... Laske arvioitu loppusumma.

Sitten kassalla huomaat, että ostostesi hinta onkin vähemmän, mitä arvioit. Siitä rupeaa jo hymy nousemaan kasvoille, kun näkeekin oikean loppusumman. Samalla, kun hymy nousee omille kasvoillesi, tuotat myös iloa myyjälle, koska hänellekin tulee iloinen mieli nähdessään noin hymyilevän asiakkaan. :-D

Mulle ainakin kävi juuri tänään näin. Ostoslistan arvioitu loppusumma oli mulla 54€ ja tuli kyllä hyvä mieli, kun huomasin, että oikea loppusumma olikin vain reilu 46€. Eli säästöä tuli reilu 8€. :-)

Lisääkin vinkkejä hyvän mielen kauppareissuista saamiseksi saa laittaa kehiin. ;-)

Kommentit (4)

Vierailija

Hyvä mieli tulee siitä, että lappaa tavarat kärryyn ja maksaa. Säästyy kummasti aikaa, kun ei ala listoja rustailemaan.

Vierailija

Kauppareissu ei aiheuta minulle ainakaan mitään tunteita sen enempää kuin joku imurointikaan. Mutta olenkin töissä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat