Olen treenannut 4kk ja laihtunut, mies innoissaan

Vierailija

Olin vuosi sitten 166/70 ja nyt 166/58 ja mieheni on todella innoissaan. Kehui ennenkin, mutta nyt on kimpussa koko ajan ja ylistää pakaroitani.

Kommentit (15)

Vierailija

Näin se naisilla menee: rakastut, ja huomaat että rakastettusi on kiinnostunut enimmäkseen siitä miltä näytät. Muu on epäolennaista. 

Jippii?

Vierailija

ap:n aloitus saa minut miettimään sitäkin, että mitä mieheni oikeastaan minussa rakastaa.

Olen norminmukainen: pitkä, hoikka, pitkätukkainen, nätti naamasta. Hän sanoo rakastavansa minua.

Entä jos olisin lyhyt, pyylevä ja mangustinnaamainen? Rakastaisiko sitten?

Jos ei, niin mitä pointtia tässä suhteessa on?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lähinnä olen ihmeissäni ja ehkä jopa loukkaantunut siitä, kun tiukempi kroppa onkin noin hieno juttu miehen mielestä ...ap

Miksi? Etkä välitä estetiikasta?

(Olen nainen, sinua pitempi ja hoikempi, mutta en treenaa.)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lähinnä olen ihmeissäni ja ehkä jopa loukkaantunut siitä, kun tiukempi kroppa onkin noin hieno juttu miehen mielestä ...ap

Ja mies olisi ihan sika, jos ei ylistäisi, kun niin kovan työn teit asian eteen? Ei voi voittaa...

Vierailija

No miltä sinusta tuntuisi, jos mies ei reagoisi mitenkään? Sitten varmasti avautuisit täällä, että laihdutin ja treenasin, eikä mies sano mitään? 

Entä, jos kävisi kuten mulle - mies ei reagoinut ruokavaliomuutokseen, treeniin ym. mitenkään, mutta kun tuloksia alkoi tulla, alkoi parisuhteessa mennä huonosti. Kerran sitten hieman juotuaan avautui ja sanoi, että siellä salilla on niitä komeita bodareita, lähdet kuitenkin sellaisen matkaan...eli tuli siis mustasukkaiseksi. Yritä siinä sitten vakuutella, että en ole sen takia treenannut, että saisin lähteä jonkun bodarin matkaan...

Tuosta on jo muutama vuosi, asian yli on päästy ja minusta on ihan mukavaa, kun mies kehuu timmiä kroppaani ;)

Vierailija

Kyllä se ilo siitä mustasukkaisuudeksi muuttuu. Kun olet muuttunut ulkoisesti haluttavammaksi tajuaa miehesi sen mahdollisuuden, että joku muu iskee silmänsä sinuun ja sinä tajuat potentiaalisi miesten suhteen.

T:toinen laihtunut ja timmiytynyt. Mies todellakin on kimpussa, mutta alkanut nakkelemaan mustasukkaisia kommentteja mm. salilla käynnistä.

Vierailija

Mun mies ainakin tykkää kaikesta muutoksesta. Jos leikkaan pitkät hiukset lyhyempään malliin ja vaihdan vähän väriä niin on ihan innoissaan. 

Mun paino on noussut n. 5 kg puolenvuoden aikana ja mies on jopa siitä innoissaan. Pienet tissit on vähän isommat ja muutenkin ilmeisesti pieni pehmeys on mukavaa vaihtelua. Ihan itseni takia ajttelin kyllä laihduttaa ja alkaa taas treenaamaan vähän enemmän Mies sitten varmaan intoilee tiukemmasta pepusta. =)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat