Panot ovat elämän sisältö

Vierailija

Juu mies olen. Kavereita on, harrastuksia on, mutta jotenkin mistään muusta ei saa kunnon kiksejä kuin uuden naisen iskemisestä ja panemisesta. Terapiassa on käyty, aktiivista elämää eletty, kaverisuhteita vaalittu... mutta mikään ei muutu. Yritä tässä nyt jotain parisuhdetta muodostaa, kun ei siitä saa mitään.

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älä yritä mitään parisuhdetta kun et sitä selvästikään halua.

Miten niin en? Jos ei halua kerätä läskiä, tarkoittaako se sitä ettei ole makeanhimoa?

Vierailija

Aika köyhää mielestäni ja vaikuttaa seksiriippuvuudelta. Onko tullut mieleesi, että kyseistä elämäntyyliä harjoittamalla vain vahvistat tätä tapaa ja kierre on valmis. Jos se ei sinua kuitenkaan syvällisemmin tyydytä, niin sinun pitäisi tehdä se tietoinen päätös, kuten parantumista haluava alkoholisti: "Tänään en harrasta irtosuhteita." Ja huomenna: "En harrasta irtosuhteita myöskään tänään." jne. Jonkin aikaa tätä tehtyäsi riippuvuuden pitäisi alkaa helpottaa, ja huomaat itsekin, että voit tosiaankin olla ilman. Jos siis lopultakin kaipaat sitä oikeaa parisuhdetta. Jos et kaipaa, niin anna mennä sitten vaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aika köyhää mielestäni ja vaikuttaa seksiriippuvuudelta. Onko tullut mieleesi, että kyseistä elämäntyyliä harjoittamalla vain vahvistat tätä tapaa ja kierre on valmis. Jos se ei sinua kuitenkaan syvällisemmin tyydytä, niin sinun pitäisi tehdä se tietoinen päätös, kuten parantumista haluava alkoholisti: "Tänään en harrasta irtosuhteita." Ja huomenna: "En harrasta irtosuhteita myöskään tänään." jne. Jonkin aikaa tätä tehtyäsi riippuvuuden pitäisi alkaa helpottaa, ja huomaat itsekin, että voit tosiaankin olla ilman. Jos siis lopultakin kaipaat sitä oikeaa parisuhdetta. Jos et kaipaa, niin anna mennä sitten vaan.

Itse asiassa seksiriippuvuuden takia pääsin terapiaan ja pääsin siitä eroon. Pystyn olemaan pitkiäkin aikoja ilman irtosuhteita ja seurustelemaan, mutta elämä vain tuntuu tyhjältä. Mä siis kyllä pystyn hillitsemään käytöstäni, mutta mitä saan siitä palkinnoksi? En mitään. Irtoseksistä sentään saa hymyn naamalle ja energiaa kehoon. Parisuhteessa vaan kuihtuu pois hitaasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eli olet mies, jota muna ohjailee. Säälittävää! :D

Nii no. Olen opiskellut ja pistänyt tikkua ristiin enemmän kuin useimmat. Eri asia sitten saanko siitä mitään sen syvempää. Pakko jotakin tehdä, niin olen sitten tehnyt kunnolla. Ja usein enemmän kuin kunnolla, monesti ollut paras siinä mitä yritän kun istun lukemassa aamuyöhön asti. Mitä siitä jää käteen? En tiedä. Ilmeisesti ei mitään kun pillu vaan aina mielessä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa seksiriippuvuuden takia pääsin terapiaan ja pääsin siitä eroon. Pystyn olemaan pitkiäkin aikoja ilman irtosuhteita ja seurustelemaan, mutta elämä vain tuntuu tyhjältä. Mä siis kyllä pystyn hillitsemään käytöstäni, mutta mitä saan siitä palkinnoksi? En mitään. Irtoseksistä sentään saa hymyn naamalle ja energiaa kehoon. Parisuhteessa vaan kuihtuu pois hitaasti.

Oletkohan yrittänyt parisuhdetta väärän naisen kanssa? Oletko koskaan rakastunut? Pystytkö rakastamaan? Ehkä oletkin jonkin sortin sosiopaatti? Onko persoonallisuuttasi koskaan tutkittu? <- Huom. nämä ovat vain mahdollisia syitä, hypoteeseja, eikä niitä ole tarkoitettu loukkaaviksi. Se, ettet koe saavasi parisuhteesta mitään, vaikuttaa todella omituiselta. Kaikki ihmiset, joiden kanssa asia on tullut puheeksi - niin miehet kuin naiset - pitävät seurustelua rakastetun kanssa aivan upeana, elähdyttävänä kokemuksena, josta saa virtaa jokaiseen päivään. Kertomasi perusteella vaikuttaa siltä, ettet pysty tällaisiin tunteisiin. Mutta HUOM! minä en ole mikään psykologia ammattilainen eikä tämä ole diagnoosi - kerron tässä vain, miltä se minusta vaikuttaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mikä on ongelmasi? Haluat parisuhdetta mutta et halua?

Ei sitä voi loppuelämääkään vaan iskeä naisia.

Jaa miksei voisi? On se parempi, kuin että aloitat parisuhteen jonkun naisparan vuoksi vain siksi, että "niin kuuluu tehdä". Parempi on jatkaa iskemistä vapaaehtoisten "iskettävien" parissa kuin tehdä joku nainen todella onnettomaksi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat