Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on eppari?

Vierailija

Ikinä kuullutkaan.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hui kauheeta, nyt meni yöunet!

Jos sä tuosta säikyt, niin parempi varmasti kääriä itsensä tiukasti pumpuliin ja pysytellä kaikkien tiedotusvälineiden ulottumattomissa. Annan sulle esimakua (jatketaan lääkätieteellisillä toimenpiteillä): KOLONOSKOPIA! (Se on siis persereiän kautta tehtävä paksunsuolen tähystys, joka on erittäin kivulias ja inhottava operaatio.)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui kauheeta, nyt meni yöunet!

Jos sä tuosta säikyt, niin parempi varmasti kääriä itsensä tiukasti pumpuliin ja pysytellä kaikkien tiedotusvälineiden ulottumattomissa. Annan sulle esimakua (jatketaan lääkätieteellisillä toimenpiteillä): KOLONOSKOPIA! (Se on siis persereiän kautta tehtävä paksunsuolen tähystys, joka on erittäin kivulias ja inhottava operaatio.)

Ai kauheeta, mä en kestä

Vierailija

POSKIONTELOIDEN PUNKTEERAUS! Toimenpide jossa piikki rusautetaan sun nenäruston läpi poskionteloon sun toivoessa kuolemaa apuun.

Vierailija

PASKAN TUSEERAUS! Toimenpide jossa sun kärsiessä ummetuksesta hoitsu kirjaimellisesti kaivaa sun peräaukosta paskaa sormillaan. 😘

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
POSKIONTELOIDEN PUNKTEERAUS! Toimenpide jossa piikki rusautetaan sun nenäruston läpi poskionteloon sun toivoessa kuolemaa apuun.

Tämän olen käynyt läpi ja se on kamalaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tämän olen käynyt läpi ja se on kamalaa.

Ihan varmasti, välttelisin kaikin mahdollisin keinoin.

Vierailija

Mut on punkteerattu kerran ja kaksi kertaa tehty episiotomia. Ei mitään pahaa sanottavaa. Mutta gastroskopia (eli ruokatorven tähystys) oli kauhea.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat