Mua vedätettiin ihan kunnolla

Vierailija

Mä en luota enää keneenkään.
Mä luulin, että mun sinisilmäisyys olisi jo karissut tähän ikään mennessä, mutta paskanmarjat. Aivan liian sinisilmäinen taas olin.

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Etkai vaan tyhmyyttäsi ottanut osaa Nigerialaiseen pyramidihuijaukseen? Jos et, niin asiat on aikalailla kunnossa. Ota virheistäsi opiksi. Se sattuu ja kasvattaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Etkai vaan tyhmyyttäsi ottanut osaa Nigerialaiseen pyramidihuijaukseen? Jos et, niin asiat on aikalailla kunnossa. Ota virheistäsi opiksi. Se sattuu ja kasvattaa.

En ottanut vaan tämä perusjuttu.... Luottaa liikaa toiseen...

ap.

Vierailija

Et saanut tarpeeksi tykkäyksiä facessa, niin päätit kokeilla av:ta. Pieni vinkki. Kerro mitä oikeasti tapahtui. Luotit liikaa toiseen... Eikä hän muistanutkaan tuoda kaupasta lempi siideriäsi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Et saanut tarpeeksi tykkäyksiä facessa, niin päätit kokeilla av:ta. Pieni vinkki. Kerro mitä oikeasti tapahtui. Luotit liikaa toiseen... Eikä hän muistanutkaan tuoda kaupasta lempi siideriäsi?

No heko heko...

Siis mies olikin kaikkea muuta kuin oli antanut ymmärtää. Se perusjuttu... harmittaa vaan, kun ehdin pahasti ihastua ja kun ehdin antaa itsestäni niin paljon.

ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No heko heko...

Siis mies olikin kaikkea muuta kuin oli antanut ymmärtää. Se perusjuttu... harmittaa vaan, kun ehdin pahasti ihastua ja kun ehdin antaa itsestäni niin paljon.

ap.

NO MITÄ SE MIES ANTOI YMMÄRTÄÄ??

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No heko heko...

ap.

No, se ois halunut pussailla ja mäkin vähän, mut eri määrän.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No heko heko...

ap.

Valehteli vain kaikesta mitä puhui. Ihan jo mm. niinkin "pikku" jutusta kuin siviilisääty ja oma ikä. Ei varmaan ainoatakaan totuutta sanonut... Mä vuodatin arimmat asiani sille. Olin liian rehellinen.

En ikinä enää kerro kenellekään yhtään mitään.

Vierailija

Se ei ole sun häpeä, jos joku on kusipää. Fiksut yleensä erottavat nämä paskiaiset ja niiden jutut ja mollaukset hyvästä, ja vain sillä on väliä. Mitä tuosta, et sentään lainannut kellekään sataa tonnia, vai? Näitä riittää, ja jokainen on tällaisen sian joskus kohdannut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se ei ole sun häpeä, jos joku on kusipää. Fiksut yleensä erottavat nämä paskiaiset ja niiden jutut ja mollaukset hyvästä, ja vain sillä on väliä. Mitä tuosta, et sentään lainannut kellekään sataa tonnia, vai? Näitä riittää, ja jokainen on tällaisen sian joskus kohdannut.

En lainannut sataa tonnia, mutta tuhlasin varmaan satatuhatta tuntia elämästäni...

Että mua harmittaa ja surettaa ja ottaa päähän, kun luotin niin paljon. Ja kun piti vielä ihastua!

Mä olen aina luottanut ihmisiin liikaa. Miksi sitä ei voi jo oppia...

ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En lainannut sataa tonnia, mutta tuhlasin varmaan satatuhatta tuntia elämästäni...

Että mua harmittaa ja surettaa ja ottaa päähän, kun luotin niin paljon. Ja kun piti vielä ihastua!

ap.

Taidat olla vielä aika nuori...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

ap.

Taidat olla vielä aika nuori...

No en edes ole. Niin kuin aloitusviestissä jo vähän vihjailinkin. Varmaan siksi niin hävettääkin, kun vielä tällä iällä tuollaseen lankesi.

Luojan kiitos en mennyt sen kans sänkyyn vaikka kuinka aneli. Se vähän lohduttaa.

ap.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat