Mua vedätettiin ihan kunnolla
Mä en luota enää keneenkään.
Mä luulin, että mun sinisilmäisyys olisi jo karissut tähän ikään mennessä, mutta paskanmarjat. Aivan liian sinisilmäinen taas olin.
Kommentit (32)
Mulle on käynyt sama, kahdesti. On se riemukas tunne, kun olet rakastunut ja parisuhteessa, ja sitten kuuletkin sen toisen osapuolen olevan naimisissa. Kyllä siinä joutuu miettimään, miten vitussa en tajunnut. Ja sitten tein sen uudestaan! Ymmärrän ap:ta. Mäkin lopetin luottamisen, ja sinkkuna on hyvä olla.
Pelimiehenä totean, että onneksi makkaraa vilauttamalla näitä "helppoja" löytyy :)
Vierailija kirjoitti:
Pelimiehenä totean, että onneksi makkaraa vilauttamalla näitä "helppoja" löytyy :)
Pelinaisena totean, että onneksi piirakkaa vilauttamalla teitä "helppoja" löytyy ;)
Vierailija kirjoitti:
Eihän ap. kovin helppo edes ollut, kun ei niitä haarojaan levittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelinaisena totean, että onneksi piirakkaa vilauttamalla teitä "helppoja" löytyy ;)
Helppo mamman piirakka kyllä maistuu. Terveisin pelimies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ap. kovin helppo edes ollut, kun ei niitä haarojaan levittänyt.
Varmaan se pelimies ap.sta enemmän kuitenkin sai, kun sinisilmäinen täällä itkeskelee ihastuksensa perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Helppo mamman"? Hyvä soomi. Opettele nyt edes kirjoittamaan ennen kun haaveilet siitä piirakasta.
Helsinkiläinen moottoripyöräharrastaja joka kuvitteleee olevansa lakimies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Helppo mamman"? Hyvä soomi. Opettele nyt edes kirjoittamaan ennen kun haaveilet siitä piirakasta.
Ei mun tarvi, iso vehje riittää niin mammat on sulaa vahaa :)
Mammojen miehet on liikaa kirjoitelleet kynillään.
Miten te naisrukat ette osaa tunnistaa tosimiehiä, aitoja ja luotettavia?
Että oikein pussailit epärehellistä ihmistä. Nyt on pohja elämältä pudonnut.