Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottaako miehiä koskaan torjunta?

Vierailija
17.11.2015 |

Siis seksuaalinen.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masokisteja.

Vierailija
2/21 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai niitä kaikenlaisia pervoja. Miksi ei tuohonkin suuntaan vinksallaan olevia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä panssarintorjunta.

Vierailija
4/21 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään "tavallisia" kiihota? ap

Vierailija
5/21 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun miestä ainakin kiihottaa jos yritän vähän estellä... Mutta jos kovasti estelen niin se ei ilmeisesti oo kivaa enää

Vierailija
6/21 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kiva, jos tulee kiekko kasseille.

Vierailija
7/21 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ketään "tavallisia" kiihota? ap

Ei.

Vierailija
8/21 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä panssarintorjunta.

Kiihotuin hiukan.

Vierailija
9/21 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman minulla on nyt hukassa se, mitä tarkoitat "seksuaalisella torjunnalla"?

Vierailija
10/21 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No mun miestä ainakin kiihottaa jos yritän vähän estellä... Mutta jos kovasti estelen niin se ei ilmeisesti oo kivaa enää" - Tällaisen "estelyn" tulkitseminen vaatii mieheltä -jos kohta naiseltakin hyvää tilanne tajua. - Ajatteleppa huviksesi, kuinka helppo tuolla kohtaa on vaikka sanoa, että raiskaus, verrattuna siihen, että yksinkertainen mies vain kuvitteli, että hänen rakkaansa halusi hieman kiusoitella, kun saattanee olla, että osa oikeasti uskoo saavansa miehen himot siten paremmin esille. Kun sellaisen naisen malli, joka on heti valmis seksiin kun mies sitä haluaa on mielikuvissa, ehkä vähän yksnikertainen. - Toisaalta on typerää olettaa, että mieskään olisi aina valmis seksiin. En minä ainakan ole, eikä haluttomuuteeni syyllinen ole välttämättä kukaan muu. 

Vierailija
11/21 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat pakkejen antamista, niin vaikea kuvitella että se kiihottaisi edes ketään epänormaalia.

Mutta sen sijaan pieni fyysinen vastustelu petipuuhissa voi vähän kiihottaakkin, kunhan on kuitenkin selvää että kumppanikin haluaa sitä mitä ollaan tekemässä. Epänormaalilla tapauksella taitaa kiihottaa sekin vaikka toinen ei oikeasti halua ja yrittää laittaa hanttiin.

t.mies

Vierailija
12/21 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman minulla on nyt hukassa se, mitä tarkoitat "seksuaalisella torjunnalla"?

Sitten on varmaan muutama aivosolukin hukassa. En voi auttaa. ap

Vierailija
13/21 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiihota. Jos nainen sanoo ei, minulle se merkitsee että ei.

Vierailija
14/21 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on silleen paha, jos nainen sanookin ihan leikillään "ei" ja pikkusormen toisen nivelen taitoskulmasta, eli selkeästä vihjeestä, olisi pitänyt päätellä, että nainen vaan kujeilee. Sitten saadaan lukea AV:lta, ettei miehet tajua mitään.

Vierailija
15/21 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on silleen paha, jos nainen sanookin ihan leikillään "ei" ja pikkusormen toisen nivelen taitoskulmasta, eli selkeästä vihjeestä, olisi pitänyt päätellä, että nainen vaan kujeilee. Sitten saadaan lukea AV:lta, ettei miehet tajua mitään.

No sitten ei voi auttaa. Korjaa viestintää seuraavalla kerralla.

Vierailija
16/21 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sitten on varmaan muutama aivosolukin hukassa. En voi auttaa. ap" - Hmm. Eipä siis minun olisi kannattanaut nauttiakaan tänään lasillista viiniä, tässä siis tulos. Mutta niillä jokusella aivosolulla, mitä minulla on vielä jäljellä niin huomauttaisin, että seksuaalinen torjunta on aika laaja käsite. Se voi olla selkeä "ei" miehelle, joka kuitenkin saattaa "sulaa" kun nainen -tietoisena miehen todennäköisestä halusta itse loppuillasta viedä tilanteen siihen pisteeseen, että hän haluaisi seksiä tai vähintään hyvin tiivistä yhdessä oloa..

Toisaalta seksuaalisuuden torjunta voi tarkoittaa, vaikka sitä, että nainen laittaa miehelle siveysvyön ja suukapulan. Tämän jälkeen sitten katsotaan kasvaako miehen kiihottuminen entisestään, kun hän ei "kaikin osin" pääse tuntemaan tai  maistamaan kiellettyä hedelmää, vaan hänen tulee muutoin, kuten koskettelemalla tuottaa kumppanilleen nautintoa.    

Vierailija
17/21 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymys. :D

Vierailija
18/21 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiikkosen torjuminen tuntuu kiihottavan koska tämä haluaa kovasti hakata pikku päätänsä seinään, mutta sitä voidaan juristinkin kanssa hakata seinään.

Haluatkos että häiriköintisi miehen perässä huutelemalla ja solvaamalla kostetaan oikein kunnola. sinä olet yksilöity häirikkönainen.

eräs vaihtoehto on soittaa täysikäisen naikkosen vanhemmille tästä jatkuvasta häirinnästä.

Mitä enemmän jatkat ja vingut (todennäköisesti tännekin palstalle), sitä enemmän saat sen takaisin.

Mites tökkii?

Vierailija
19/21 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiikkosen torjuminen tuntuu kiihottavan koska tämä haluaa kovasti hakata pikku päätänsä seinään, mutta sitä voidaan juristinkin kanssa hakata seinään.

Haluatkos että häiriköintisi miehen perässä huutelemalla ja solvaamalla kostetaan oikein kunnola. sinä olet yksilöity häirikkönainen.

eräs vaihtoehto on soittaa täysikäisen naikkosen vanhemmille tästä jatkuvasta häirinnästä.

Mitä enemmän jatkat ja vingut (todennäköisesti tännekin palstalle), sitä enemmän saat sen takaisin.

Mites tökkii?

Oletko kännissä?

Vierailija
20/21 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Miehet eivät osaa lukea ajatuksia, eivätkä ole kovin hyviä tulkitsemaan mitään non-verbaalisia vihjailevia eleitä, eivätkä sen puoleen kyllä sanallisiakaan vihjeitä.

Niin että 85% tapauksista on turha sanoa ensin ei, ja sitten kuvitella että se jotenkin kiihottaa miestä joka ymmärsi tosiaan sen viimeviikkoisen pikkusormenkoukistuksen aivan oikein, että haluat estelyistäsi huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi