Kiihottaako miehiä koskaan torjunta?

Vierailija

Siis seksuaalinen.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

"No mun miestä ainakin kiihottaa jos yritän vähän estellä... Mutta jos kovasti estelen niin se ei ilmeisesti oo kivaa enää" - Tällaisen "estelyn" tulkitseminen vaatii mieheltä -jos kohta naiseltakin hyvää tilanne tajua. - Ajatteleppa huviksesi, kuinka helppo tuolla kohtaa on vaikka sanoa, että raiskaus, verrattuna siihen, että yksinkertainen mies vain kuvitteli, että hänen rakkaansa halusi hieman kiusoitella, kun saattanee olla, että osa oikeasti uskoo saavansa miehen himot siten paremmin esille. Kun sellaisen naisen malli, joka on heti valmis seksiin kun mies sitä haluaa on mielikuvissa, ehkä vähän yksnikertainen. - Toisaalta on typerää olettaa, että mieskään olisi aina valmis seksiin. En minä ainakan ole, eikä haluttomuuteeni syyllinen ole välttämättä kukaan muu. 

Vierailija

Jos tarkoitat pakkejen antamista, niin vaikea kuvitella että se kiihottaisi edes ketään epänormaalia.

Mutta sen sijaan pieni fyysinen vastustelu petipuuhissa voi vähän kiihottaakkin, kunhan on kuitenkin selvää että kumppanikin haluaa sitä mitä ollaan tekemässä. Epänormaalilla tapauksella taitaa kiihottaa sekin vaikka toinen ei oikeasti halua ja yrittää laittaa hanttiin.

t.mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hieman minulla on nyt hukassa se, mitä tarkoitat "seksuaalisella torjunnalla"?

Sitten on varmaan muutama aivosolukin hukassa. En voi auttaa. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kiihota. Jos nainen sanoo ei, minulle se merkitsee että ei.

Tää on silleen paha, jos nainen sanookin ihan leikillään "ei" ja pikkusormen toisen nivelen taitoskulmasta, eli selkeästä vihjeestä, olisi pitänyt päätellä, että nainen vaan kujeilee. Sitten saadaan lukea AV:lta, ettei miehet tajua mitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiihota. Jos nainen sanoo ei, minulle se merkitsee että ei.

Tää on silleen paha, jos nainen sanookin ihan leikillään "ei" ja pikkusormen toisen nivelen taitoskulmasta, eli selkeästä vihjeestä, olisi pitänyt päätellä, että nainen vaan kujeilee. Sitten saadaan lukea AV:lta, ettei miehet tajua mitään.

No sitten ei voi auttaa. Korjaa viestintää seuraavalla kerralla.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat