Te jotka käytte bodybalancessa

Vierailija

Pitääkö siinä olla miten notkea? En ikinä onnistu saamaan ohjaajia (niitä mukavia, joilta viitsii kysyä) hihasta kiinni silloin kun itselläni olisi aikaa. Netistä löytyy tasan kahdenlaista tietoa, toisissa jutuissa sanotaan että sopii kaikille ja toisissa, että on haastava eikä välttämättä sovi kaikille. Satuin näkemään pätkän tänään, kun ovi oli auki ennen omaa tuntiani (ohjaajalla oli kiire seuraavalle) ja se vaikutti mielenkiintoiselta. Mutta se oli loppupäästä, mikä on kai helpompi?

Kommentit (5)

Vierailija

Bodybalance on sellainen tunti, joka sopii kyllä ihan jokaiselle, ellei ole jotain liikkuvuutta rajoittavia sairauksia. Mulle jv-taustalla se oli paikoitellen jopa tylsän helppoa, ihan varmasti sopii "tavallisen kankealle", ja siellähän se liikkuvuus kehittyy. 

Vierailija

Olen joskus käynyt ja olen todella kankea. Auttoi syviin vatsalihaksiin ja ryhti parani. Jumppaan pari kertaa viikossa kotona ja käytän noilla tunneilla oppimiani liikkeitä. Ovat rankkoja mutta tehokkaita.

Vierailija

Oon käynyt bodybalancessa, tykkäsin siitä ja olen kaikkea muuta kuin notkea. Ihan rautakanki. Ei ainakaan käymilläni tunneilla ole mihinkään älyttömiin jooga-asentoihin tarvinnut taipua. Jos jossain liikkeessä on kankeus tuottanut ongelmia, niin sitä suuremmalla syyllä siellä tunnilla on syytä käydä. Kehittyy.

Vierailija

Kiitos. Juuri siksi mietin, koska olen kankea, että mitä keksisi lisäksi, joka auttaisi ja olen miettinyt, jos balance auttaisi. Pilateksessa käyn, mutta sitä on vain kerran viikossa meidän salilla sellaiseen aikaan että pääsen ja silloinkin on kerran kuussa minulla yksi toinen harrastus juuri tiistaisin. Balancea on tarjolla enemmän. Venyttelyissä käyn kyllä ahkerasti ja venyttelen itse, mutta tuntuu, että kaipaan jotain muutakin. 

Vierailija

Kiitos vastanneille. Vielä sellainen kysymys, että saako siinä olla sukat jalassa? En ilkeäisi "juoksijan kynnen" takia olla paljasjaloin. Sientä siinä ei ilmeisesti ole, mutta näyttää kyllä siltä. On pysynyt tuossa pottuvarpaassa eikä siihen auta mikään, mutta ei ole levinnyt muihin kynsiin. Sekä olen lisäksi aika palelevaa sorttia jaloista. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat