Uimaan 2 viikkoa synnytyksestä?

Vierailija

Voiko uimaan (halliin) mennä heti, kun jälkivuoto on loppunut vai vasta jälkitarkastuksen jälkeen? Netissä kun tuntuu olevan näitä molempia ohjeita sekaisin, enkä hoksannut itse kysyä sairaalasta tai neuvolasta.

Kommentit (8)

Vierailija

mäkään en vielä parin viikon jälkeen menisi, vaikka vuotoa ei enää olisikaan. no, itselläni tosin oli eppari jonka parantumiseen meni runsas kuukausi joten ei olisi tullut mieleenkään muutenkaan :D

Vierailija

No höh, kun loppuraskaudesta asti olen odottanut, että pääsisin taas pian uimaan... Jälkitarkastukseen on vielä kuukausi, osataanko siellä sitten sanoa, onko tulehdusriski jo mennyt ohi? Kiitos kuitenkin vastauksista :)

Ap

Vierailija

Lisäyksenä vielä, että epparia tai tikkejä ei siis tullut ainuttakaan, niiden kanssa varmaan pitäisikin varrota kauemmin.

Ap

Vierailija

Sinulla on paikat vielä umpeutumatta. Älä mene. Anteeksi nyt mutta ällöttää ajatuskin että joku on limakalvot riekaleina lillumassa muiden kanssa samassa vedessä! Malta se kuukausi niin sitten pääset taas uimaan :)

Vierailija

Minä uin meressä pian synnytyksen jälkeen (ehkä muutama viikko), lyhyt jälkivuoto minullakin. En edes ajatellut, että se olisi "kiellettyä" kun joka paikassa vain mainostettiin miten hyvästä uiminen on.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat