Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NETFLIX ja Unresolved Sexual Tension

Vierailija

Listataanpa netflixistä löytyviä sarjoja, joissa on joidenkin päähahmojen välillä havaittavissa UST:ia. Käy sekä suomi-flix että americanversio.

Unresolved sexual tension: "Two people are obviously attracted to each other, but some element of the story is keeping them apart"

Ykkössuosikkejani on Bones ja Scandal. Nyt tarvitsis lisää kutinaa iltoihin ;)

Kommentit (11)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuh UST on ihan parasta sarjoissa. Mä mietin ja vastaan kohta :)

No niin, muistelinkin että olen joskus aloittanut ketjun aiheesta ja löysin sen. En tiedä kuinka paljon näistä sarjoista löytyy netflixistä

http://www.vauva.fi/keskustelu/3903545/ketju/unresolved_sexual_tension_t...

1

lueskelin ketjun jo aiemmin, ajattelin että saattaisi olla uusia sarjoja ja uusia mielipiteitä. Netflix kun sattuu vielä olemaan hyvin monella ;)

-ap

Vierailija

UST on ihan parasta, mutta yleensä nykyään petyn siihen, miten se tarina lopulta päättyy. Odotan tuollaiselta yleensä jonkinasteista onnellista loppua. Vituttaa kun siinä ruvetaan petkuttamaan katsojia, että nännännää, tiedämme että odotitte näiden päätyvän yhteen mutta ÄHÄKUTTI!

Tai jos onnellinen loppu tulee, niin lopettakaa siihen, pliis. Liian moni onnellinen loppu menee pilalle kun näytetään häät ja sitten sarja jatkuu ja mukaan tulee lapsia ja perhe-elämää ja sitten tuleekin lopulta aviokriisi ja ehkä erotaan ja lopussa on ehkä sellainen epämääräinen juttu että ehkä ne palaakin joskus yhteen tai sitten ei... ARGH.

Vierailija

From dusk till dawn-sarjassa olen aistivinani hetkittäin ustia sen saarnaajan tytön ja vanhemman veljen välillä. Sori nyt en yhtään muista nimiä kun on aikaa kun viimeksi katoin sarjaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
From dusk till dawn-sarjassa olen aistivinani hetkittäin ustia sen saarnaajan tytön ja vanhemman veljen välillä. Sori nyt en yhtään muista nimiä kun on aikaa kun viimeksi katoin sarjaa.

Seth ja Kate.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat