Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

5 ja 7 veet ei osaa pitää järjestystä ja inhoaa siivousta

Vierailija

Tunnin verran jaksavat joka ilta taistella siivousta vastaan. Tää vie mut hermonromahdukseen. Vinkkejä? Leluista yli puolet on jo viety pois. Tarrat ei riitä porkkanaksi.

Kommentit (9)

Vierailija

toi on hei ihan normaalia tuon ikäisiltä. relaa ja koita yhdessä lasten kanssa vähän siivoilla jamitse sitten viskot loput lelut paikoilleen. kyllä se siitä.

Vierailija

No meillä on toiminut se että toinen vanhemmista vähän auttelee siinä sivussa. Tietenkin lapset hoitavat suurimman osan siivouksesta. 

Vierailija

Mitä järkeä viedä lelut pois, jos niillä taas huomenna leikitään? Lapsesi kuulostavat fiksuilta, sinä et niinkään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Provoksi epäilevät: jääkö teillä päiväkausiksi Legot ja muut lattioille.

No minä en epäile provoksi mutta vastaan että jää. Lasten on siivottava kerran viikossa huoneensa jotta mahdun imuroimaan ja moppaamaan lattiat. Muuten minulla on se ja sama, missä kunnossa huone on. En minä siellä aikaani vietä.

Vierailija

Meillä toimii siivousnami. Lapsi saa yhden pienen karkin kun on siivonnut jotkut tietyt lelut. Esim. barbit 1 karkki, autot 1 karkki, legot 1 karkki, jne. Oikeasti mikään muu ei toiminut, toi oli viimeinen keino.

Vierailija

No mulla on kolmevuotiaan kanssa helpottanut se kun jokaisella tavaralla on oma paikka ja siitä muistuttamassa lappu sen kohdalla aivan kuten päiväkodissa. Helpottaa siivoamisen tuskaa kun tietää mihin kuuluu ja sit taas helpolla löytyy ens kerralla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat