Naapurin wt-mersuämmä nolasi itsensä aamulla

Vierailija

Asutaan lähekkäin ja käytiin lasten kanssa samassa mll-kerhossa. Hän oli olevinaan kovin mukava ja ystävällinen.

Aamulla hän ajoi autoni perässä kiinni ja tööttäili aggressiivisesti vaikka ympyrässä oli porukkaa kuin pipoa.

Lopulta hän ohitti minut tööttäyksien kera ja ikkunasta tuli vielä käsi, jossa oli keskisormi pystyssä!

Koko tänä aikana hän ei voinut nähdä kasvojani eikä tiennyt kuka hänen häiriköintinsä kohteena oli. Enkä ole muuten tien tuke tai aja erityisen hiljaa.

Mietihän ensi kerralla kun tavataan, miksi en tervehdi.;) ja muista, joku kerta voit tappaa jonkun liikenteessä.

Kommentit (15)

Vierailija

Miksi et tervehtis?

Jos toinen käyttäytyy huonosti, niin ei se anna sulle lupaa käyttäytyä huonosti. Itse kysyisin ihan pokalla, että mihin sulla oli tiistaina niin kova kiire?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi et tervehtis?

Jos toinen käyttäytyy huonosti, niin ei se anna sulle lupaa käyttäytyä huonosti. Itse kysyisin ihan pokalla, että mihin sulla oli tiistaina niin kova kiire?

Olen varmaan julma mutta en voi sietää ihmisiä, jotka eivät osaa käyttäytä ja ajavat piittaamattomasti. En tervehdi. Ap

Vierailija

Tästä postauksesta paistaa kyllä aika selkeästi läpi että olet kateellinen naapurisi mersulle. Taitaa itsellä olla alla halpis kiinalainen auto?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis sä kuvittelet tunnistavasi hänen auton, mutta hän ei tunnista sun autoa, vaikka olette naapureita?

Kävelin kerhoon enkä usko hänen nähneen minua autolla. Asumme Etelä-helsingissä ja autoni on aina tallissa, kadunkulmassa. Onhan tuo tukan värikin muuttunut, mutta en usko että hän olisi toiminut noin jos olisi minut nähnyt.:)
Ap

Vierailija

Paasiivis agressiivisuutta parhaimmillaan.

Puhumattomuudella ei koskaan ole ssatu muutosta aikaan missään.

Ehkä kannattaisi avat asuunsa tälle "ämmälle" asiasta, niin jopa saattaisi miettiä ajotapaansa uusiksi...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis sä kuvittelet tunnistavasi hänen auton, mutta hän ei tunnista sun autoa, vaikka olette naapureita?

Ap.lla on KIA:n uusin malli, sitä markkinoidaan nimellä stealth-kia. Eli siinä on käytetty uusinta häiveteknologiaa, ja sitä on naapurin mahdoton huomata.

Vierailija

Jospa naapurilla oli huono päivä, toisinaan on. Ap, et tiedä hänen elämästä. Mulle on yksi hailee, tervehtiikö joku vai ei, who cares.

Kassialma

No ensikerralla siellä kerhossa möläytät saman tapahtuman. Kerrot vain tapahtumat juurikin niin kuin täällä ja toteat pokkana olevasi vain erittäin huolissasi, sillä tuollainenhan on vaarallista.

Ja tottakai varmistat vielä, että mahdollisimman moni kuulee. Oikeastihan tuo on vaarallista, niin ehkä hän oppii tai ainakin ajaa varovaisemmin ettei nolaannu uudestaan ;)

Kassialma

No ensikerralla siellä kerhossa möläytät saman tapahtuman. Kerrot vain tapahtumat juurikin niin kuin täällä ja toteat pokkana olevasi vain erittäin huolissasi, sillä tuollainenhan on vaarallista.

Ja tottakai varmistat vielä, että mahdollisimman moni kuulee. Oikeastihan tuo on vaarallista, niin ehkä hän oppii tai ainakin ajaa varovaisemmin ettei nolaannu uudestaan ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tästä postauksesta paistaa kyllä aika selkeästi läpi että olet kateellinen naapurisi mersulle. Taitaa itsellä olla alla halpis kiinalainen auto?

Taitaa meillä olla tuntuvasti parempi tilanne, koulutus ja asumisen taso. Miehellä on mersu mutta minua autot ja merkit eivät ole ikinä kiinnostaneet. Anteeksi vain mutta tuntuu, että se ken niistä on kovin kiinnostunut on myös taipuvaisempi sikailemaan liikenteessä ja kokemaan että "et sä nää millä ajan"?

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap.lla on KIA:n uusin malli, sitä markkinoidaan nimellä stealth-kia. Eli siinä on käytetty uusinta häiveteknologiaa, ja sitä on naapurin mahdoton huomata.

Ok, olet varsinainen vitsiniekka..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei tule käytyä kun lapsi on jo esikoulussa.:)
Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat