Mitä tykkäätte Monacon Charlenen uudesta tukkatyylistä?
Kommentit (27)
Hänellä on sellaiset kasvot, että melkein kaikki hiustyylit pukevat häntä. Minusta uusi hiustyyli on kiva ja pukee häntä, mutta kaikille ei noin lyhyet hiukset sovi.
Tulee sellainen fiilis, että haluaako hän kapinoida leikkaamalla hiukset noin lyhyiksi, vai onko kampaaja joku joka haluaa olla muodin edelläkävijä... mene ja tiedä. Itse tykkään pitemmästä, mutta ei Charlene pahan näköinen ole millään tukalla.
Kaunis. Kannattaa hyödyntää tollasta mallia kun on siihen käyvät kasvot! Ensimmäinen kuva mikä linkissä on niin ei ole lovin imarteleva mutta ei olisi pitkälläkään tukalla.
Näyttää siltä, että voimme odottaa ilmoitusta lesboudesta.
Lesbovibat, sama vaikka olisikin hetero.
Nätti tukka. Sopii kauniille ja siroille kasvoille.
Ei hyvä, ton tason julkkiksilla pitää olla pitkä tukka.
Odotin siiliä. Tuohan on kiva ja freesi!
Hyvin on suomalaistyyppiset hiukset vaaleat, ohuet ja piikkisuorat? Australiasta vai mistäkö hän on kotoisin?
Itse tykkäsin enemmän kun hänellä oli hieman pidemmät :)
Tosin silti kaunis nainen ja tämäkin tukkatyyli pukee häntä loistavasti!
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on suomalaistyyppiset hiukset vaaleat, ohuet ja piikkisuorat? Australiasta vai mistäkö hän on kotoisin?
Etelä-Afrikasta.
Hiusmalli on tosi pukeva. Tulee jotenkin mieleen upea laulaja Annie Lennox, paitsi että Charlene näyttää tosi usein ihan aineissa olevalta, kuten tuossa IL:n jutunkin yläkuvassa.
Sopii nuo hiukset kyllä kun on noin kaunis kasvojen luusto; harvalle naiselle noin lyhyet hiukset ovat hyvät. Mutta kylläpä oli lähikuvassa rypistyneen näköinen! Kuitenkin vasta 37-vuotias, näyttää yli 10 vuotta vanhemmalta tuo iho! Etenkin silmien alapuolella oleva iho. Mutta onhan hän aika rasvaton ja laiha, se varmasti vaikuttaa.
tosi paljon vanhentunut kasvoista, hänhän on viel tosi nuori.
Vierailija kirjoitti:
tosi paljon vanhentunut kasvoista, hänhän on viel tosi nuori.
No 37-vuotias ei ehkä ole enää tosi nuori, vaikka nykyään kolmekymppisiäkin pidetään nuorina, mikä on ihan ok.
Mä en tiedä miten mulle on tullut sellainen fiilis että kun nainen saa lapsia niin vaikka kuinka kilot karisisi ei kasvot enää palaudu entiselleen. Tutuistakin moni joka oli ennen lapsia kaunis ei vaan enää ole yhtä viehättävä.
Linkki