Ihmiset joita ei kiinnosta muiden mielipiteet?

Vierailija

Tuli mieleen tosta Ronda Rouseyn häviöstä että tuleeko kellään mieleen julkkiksia/ihmisiä joita ei vaan kiinnosta muiden mielipiteet ja tekee mitä lystää.

Kertokaa inspiroivia tarinoita !

Kommentit (12)

Vierailija

Minä. Kysy mitä haluat. Tai siis keskustellessa tietysti kiinnostaa muiden mielipiteet mutta sillä ei ole mitään väliä mitä ihminen ajattelee minun pukeutumisestani tai käytöksestäni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä. Kysy mitä haluat. Tai siis keskustellessa tietysti kiinnostaa muiden mielipiteet mutta sillä ei ole mitään väliä mitä ihminen ajattelee minun pukeutumisestani tai käytöksestäni.

No menepä sitten vaikka kirkkoon likaisessa haalarissa ja ala mölytä isoon ääneen. Tai mene juhliin verkkareissa ja rasvaisissa hiuksissa. Mitä väliä. Et tietenkään saa selitellä mitään syytä pukeutumiselle, koska ethän sinä välitä mitä ihmiset ajattelee. Miksi edes pukeutua töihin jotenkin paremmin hiusten laittamisesta puhumtakaan... Ei tarvi meikata koska ei välitä yhtään mitä muut ajattelee. Ei tässä maailmassa voi kuin ehkä kehitysvammaiset elää täysin ilman itsekontrollia. Jos ei tarvi ajatella mitän niin kylässäkin vain tokaisee että nyt kahvit pöytään vittu. Sitten voi arvostella kaikkea mitä näkee. Ei haittaa, kun ei välitä mitä muut ajattelee. On olemassa edelleen sellainen kuin sosiaalinen kontrolli. On mahdotonta elää niin, ettei ikinä joutuii rajoittamaan käytöstään sen takia ettei olisi täysi moukka. Siihenhän jo peruskäytöstavat perustuvat. Jos on paska päivä niin haistatan vain paskat alaisille. Mitä väliä. Ei haittaa vaikka konttaan aamuyöllä kotiin ja naapuri näkee. Tätä listaa voi jatkaa loputtomiin.
Aivan surkeana syntynyt ajatus tuo että ei minua haittaa. Jo se että ihminen selittelee huonoa siivoa tai mitä nyt tahansa kodissaan tai ulkomuodossaan, paljastaa heti että kyllä vaan haluaisi antaa tiettyä kuvaa ja jos se ei onnistu, niin kyllä selitellään.

Vierailija

Sitä, että ei pahoita mieltään muiden kommenteista omaan ulkonäköön tai elämänsä valintoihin liittyen, kutsutaan hyväksi itsetunnoksi.

Sitä, ettei "välitä mistään mitään ja ihan sama mitä aattelette, mä syljen tähän ja kiss my ass" sanotaan elämäm_koululaiseksi.

Kassialma

Se että ihmistä ei välttämättä kiinnosta muiden ajatukset ei tarkoita, että haluaisi käyttäytyä miten sattuu.

Tässä tarkoitetaan olennaisesti ehkä sitä millainen itse haluaa olla ja millainen on. Jos jollain on jotain pahaa sanottavaa tai muutenvain negatiivinen mielipide siitä millainen tämä ihminen haluaa olla -> ei ole moksiskaan, koska ei kiinnosta.

On eriasia olla sitten jotai mitä ei itse halua edustaa. Eli se, että haluaa antaa itsestään tietyn kuvan ei ole sama asia kuin kuulua näihin ihmisiin joita ei muiden mielipiteet kiinnosta. Katsos kun nämä ihmiset ovat sellaisia kun ovat itseään varten. Oli sitten likaisissa vaatteissa juhlissa tai tälläytyneenä.

Kassialma

Siis anteeksi, se että haluaa antaa itsestään tietyn kuvan ei välttämättä tarkoita etteikö kuuluisi ihmisiin joita ei muiden mielipiteet kiinnosta :)

Vierailija

Nimenomaan itseään varten joo. Jos olisi yksin siellä juhlassa niin olisiko viimeisen päälle tälläytynyt... Ei. Kyllä taustalla on ajatus että muut näkee minut ja mitä ne minusta sanoo. Olenko edustava, saanko kohteliaisuuksia. Turha väittää mitään muuta. Sosiaalinen kontrolli se vaan toimii. Turha väittää että meikkaan vain itseni takia. Eihän sitä omaa naamaa näe, vaan muut näkee sen.

Kassialma

Ikävä kyllä, vaikka oma näkemyksesi näyttää ehdottomasti olevan tuo niin se ei tarkoita, että kaikki ajattelevat samoin.

Itse saatan meikata kotona ollessani yksin, vaikka ei ole tarkoituskaan mennä minnekkään. Ja teen sitä vain siksi, että nautin laittautumisesta ja lopputuloksesta. Se tuo minulle hyvän mielen.

Tottakai ihminen pukeutuu juhliin mennessään jo ainakin siksi, että se kuuluu tapoihin. Kyllähän se loukkaisi jos juhlavieraat saapuisivat omiin häihin, vaikka verkkareissa viikon suihkutauon jälkeen.

Ei kaikki toiminta määräydy sosiaalisen kontrollin perusteella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei yleensä kai kenenkään ajatukset kiinnosta ennenkuin ne on sanottu ääneen. Sitten ne onkin jo mielipiteitä, jotka sinua kiinnostaa. Jos et ajatuksia osaa lukea, niin ei hätiä...:) Ymmärrätkö itsekään mitä selität? Järjen riemuvoitto! Jos itse pukeutuu ja käyttäytyy mielensä mukaan ja asiallisesti niin miksi pitäisi miettiä muiden aivoituksia kun ne menee yleensä vielä pieleen.
Onneksi löytyi sinunlainen erikoisyksilö!

Vierailija

Nii

Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä, vaikka oma näkemyksesi näyttää ehdottomasti olevan tuo niin se ei tarkoita, että kaikki ajattelevat samoin.

Itse saatan meikata kotona ollessani yksin, vaikka ei ole tarkoituskaan mennä minnekkään. Ja teen sitä vain siksi, että nautin laittautumisesta ja lopputuloksesta. Se tuo minulle hyvän mielen.

Tottakai ihminen pukeutuu juhliin mennessään jo ainakin siksi, että se kuuluu tapoihin. Kyllähän se loukkaisi jos juhlavieraat saapuisivat omiin häihin, vaikka verkkareissa viikon suihkutauon jälkeen.

Varmasti jos noin sanot. Kyllähän se loukkaisi vieraita, mutta eihän sen pitänyt haitata mitä muut ajattelee. Kyllä vaan ihmiset seuraavat muotia vaatetuksessakin ihan sen takia, että sillä on merkitystä mitä heistä ajatellaan. Jotain niillä vaatteilla ja habituksellaan haluaa viestittää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nii
Vierailija kirjoitti:

Varmasti jos noin sanot. Kyllähän se loukkaisi vieraita, mutta eihän sen pitänyt haitata mitä muut ajattelee. Kyllä vaan ihmiset seuraavat muotia vaatetuksessakin ihan sen takia, että sillä on merkitystä mitä heistä ajatellaan. Jotain niillä vaatteilla ja habituksellaan haluaa viestittää.

Siis meinaatko, että jos ei välitä muiden mielipiteistä, niin on automaattisesti halukas loukkaamaan toisia, esim. sitten vaikka niillä verkkareilla?

Vierailija

Okei... Ihmiset ymmärsi mut ehkä vähän väärin. 
Kun mä puhun ihmisestä jota "ei kiinnosta muiden mielipiteet" en ajattele ihmistä joka pieraisee ruokapöydässä tai joka istuu kirkkoon kuravaatteissa.

Puhun ihmisistä jotka tekevät jotain vaikka muut sanovat että se on mahdotonta tai että he eivät ole tarpeeksi kyvykkäitä... 
Esim: Laura Dekker joka 14-vuotiaana päätti purjehtia yksin maailman ympäri.

Ronda Rousey joka halusi olla maailman paras vapaaottelija.

Dr.Seuss jonka hylkäsi 27 kustantamoa josta tuli maailman suosituin lastenkirjailia.

AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen tosta Ronda Rouseyn häviöstä että tuleeko kellään mieleen julkkiksia/ihmisiä joita ei vaan kiinnosta muiden mielipiteet ja tekee mitä lystää.

Kertokaa inspiroivia tarinoita !

Kaikki Suomalaiset poliitikot, noita ei vähää kiinnosta kansan mielipiteet tai tahto !

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat