Voisitko seurustella miehen kanssa kenellä on rikosrekisterissä sekaantuminen alaikäiseen?
Olin 19v laivalla kun yksi tyttö valehteli mulle olevansa 18. Harrastettiin seksiä sen hytissä kun kesken kaiken hänen isosisko yllätti meidät. Selvisi sitten, että tyttö olikin vasta 14v ja minua vastaan nostettiin syytteet. Minut tuomittiin 8kk vankilaan ja kärsin tuomioni. Olen nyt 24v ja rikosrekisterissä edelleen merkintä.. en saa sitä varmaan pois kuin vasta viiden vuoden päästä.
Antaisitko mahdollisuuden rehdille ja kunnolliselle miehelle, ketä humalassa uskoi tytön valheita sinisilmäisesti?
M24
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
N 43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä jotain vakavampaakin tehnyt, jos kerta tuli ihan vankilatuomio? Eihän normaalista seksuaalisesta hyväksikäytöstä tai raiskauksesta edes saa kuin ehdollista. Etenkin jos tässäkin tapauksessa tyttö on ollut lähellä suojaikärajaa ja molemmat ovat seksiä halunneet.
Tätä minäkin ihmettelen. Mies ensikertalainen, tyttö valehdellut ikänsä ja ollut suostuvainen seksiin ja ehdoton vankeustuomio... Jotain mätää tässä on.
No en halunnut kertoa avauksessa, mutta tyttö oli oikeasti 12 ja hän oli sammunut seksin aikana (itsekään en muista paljoa mutta tytön sisko näin kertoi..). Tämä ei muuta sitä että luulin häntä 18 vuotiaaksi.
AP
Ei tule ehdotonta vankeusrangaistusta 19 vuotiaalle ensikertalaiselle edes tuosta, joten olisiko aika kertoa ihan koko totuus? Ihan oikeasti aikuisetkin miehet selviävät ehdollisella pakotettuaan tuon ikäisen yhdyntään jopa väkivaltaa käyttäen ja tietoisena uhrin nuoresta iästä. Joten valehtelet edelleen.
Vierailija kirjoitti:
N 43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä jotain vakavampaakin tehnyt, jos kerta tuli ihan vankilatuomio? Eihän normaalista seksuaalisesta hyväksikäytöstä tai raiskauksesta edes saa kuin ehdollista. Etenkin jos tässäkin tapauksessa tyttö on ollut lähellä suojaikärajaa ja molemmat ovat seksiä halunneet.
Tätä minäkin ihmettelen. Mies ensikertalainen, tyttö valehdellut ikänsä ja ollut suostuvainen seksiin ja ehdoton vankeustuomio... Jotain mätää tässä on.
No en halunnut kertoa avauksessa, mutta tyttö oli oikeasti 12 ja hän oli sammunut seksin aikana (itsekään en muista paljoa mutta tytön sisko näin kertoi..). Tämä ei muuta sitä että luulin häntä 18 vuotiaaksi.
AP
NÄIN SIIS PORVOOSSA! Miten te jaksatte keksiä näitä.......
Provon /trollin mahdollisuus on myös olemas.
Täytyy muistaa ,että av.lla on aina niitä kirjoittajia, jotka tykkää keksiä provoja.
En voisi. En voisi koskaan olla varma mitä oikeasti on tapahtunut, vaikka mies sanoisi mitä. En ole niin päätä pahkaa rakastuva, että jättäisin tuollaiset seikat huomiotta.
Toiseksi en voisi olla koskaan luottavaisin mielin jos saisin esimerkiksi omia lapsia.. Tarkoitus ei ole olla ilkeä, mutta näin itse ajattelisin. Tosin minulla nollatoleranssi kaikennäköisiin rikosrekistereihin, olkoonkin kyse vaikka hölmöilystä sillä itse olen kunnollinen ja ehdottomasti odottaisin samaa eli yhteiskuntakelpoista yksilöä, joka ymmärtää noudattaa niitä vähäisiäkin rajoja jota meitä kaikkia varten on asetettu!
Todellakin antaisin sinulle mahdollisuuden, enkä näe tuota asiaa minään ongelmana.
Mitätön asia tuo mielestäni koska olette kuitenkin olleet samassa ikäluokassa.
Tiedän mieshenkilön joka on noin 45-vuotiaana sekaantunut alaikäiseen, myöskin kärsinyt tuomionsa ja seurustelee nyt ikäisensä naisen kanssa. Se, millainen heidän suhteensa on tai mitä toinen toisessaan näkee, en tosiaan tiedä mutta onhan tuo sinun tapauksesi täysin eri.
Eihän tästä ole pitkäkään aika kun joku samanikäinen tyttö valehteli ikänsä kylläkin kolmikymppisille miehille. Se tapaus onneksi kääntyi miesten hyväksi.