Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko seurustella miehen kanssa kenellä on rikosrekisterissä sekaantuminen alaikäiseen?

Vierailija

Olin 19v laivalla kun yksi tyttö valehteli mulle olevansa 18. Harrastettiin seksiä sen hytissä kun kesken kaiken hänen isosisko yllätti meidät. Selvisi sitten, että tyttö olikin vasta 14v ja minua vastaan nostettiin syytteet. Minut tuomittiin 8kk vankilaan ja kärsin tuomioni. Olen nyt 24v ja rikosrekisterissä edelleen merkintä.. en saa sitä varmaan pois kuin vasta viiden vuoden päästä.

Antaisitko mahdollisuuden rehdille ja kunnolliselle miehelle, ketä humalassa uskoi tytön valheita sinisilmäisesti?

M24

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
en.neeext

Miksi et? Voitko vähän avata vai oletko vain kapeakatseinen noin yleensäkin?

AP

Vierailija

En antaisi, koska humalassa tuntemattomien kanssa seksin harrastaminen on turhaa eikä tuontyyppinen mies todellakaan olisi minulle se oikea. Ja epäilisin valehtelusta, jos mies väittäisi, ettei tiennyt.
- vaimo ja kahden lapsen äiti, 35v

Vierailija

Olet kyllä jotain vakavampaakin tehnyt, jos kerta tuli ihan vankilatuomio? Eihän normaalista seksuaalisesta hyväksikäytöstä tai raiskauksesta edes saa kuin ehdollista. Etenkin jos tässäkin tapauksessa tyttö on ollut lähellä suojaikärajaa ja molemmat ovat seksiä halunneet.

Vierailija

Hieman outoa ettei 19 vuotias huomaa jonkun olevankin 14 v. Väittäisin, että olet oikeasti tiennyt sen, mutta et ole vain välittänyt.

Vierailija

Ainakin tuomion langettaneen oikeuden mielestä sinä joko tiesit tai sinulla olisi ollut perusteltu syy selvittää tytön todellinen ikä, sillä alaikäisen seksuaalinen hyväksikäyttö on rikos vain silloin, kun se on tahallinen teko.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hieman outoa ettei 19 vuotias huomaa jonkun olevankin 14 v. Väittäisin, että olet oikeasti tiennyt sen, mutta et ole vain välittänyt.

Kyllä moni 14-vuotias vaikuttaa ja näyttää paljon vanhemmalta, vastaavasti taas moni 19-vuotias poika on todella lapsellinen.

Vierailija

Kuules muru. Vedessä on sen verran kaloja, että voi valita minkä kalan haluaa. Jos olisit ainoa kala, ehkä, mutta kun et ole. Lisää kaloja löytyy baarista, tinderistä, deittipalstoilta ja kalastuskerhoista.

Vierailija

Tottakai antaisin. Toki hieman paheksuisin elämäntyyliäsi, että hypit tuntemattomien kanssa sänkyyn tuosta vaan, mutta toisaalta, olit 19v. Olin itse 14v C-kupin omaava, pitkä kaunotar ja kävin isommalla kirkolla baarissa kun paikallisessa tunnistivat yläasteelaiseksi, muualla ei. Ja koska poikaystävät olivat aina vähintään 3v vanhempia niin kyllähän siinäkin alaikäisiin sekaannuttiin ihan urakalla. Tsemppiä ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä jotain vakavampaakin tehnyt, jos kerta tuli ihan vankilatuomio? Eihän normaalista seksuaalisesta hyväksikäytöstä tai raiskauksesta edes saa kuin ehdollista. Etenkin jos tässäkin tapauksessa tyttö on ollut lähellä suojaikärajaa ja molemmat ovat seksiä halunneet.

Olin kirjoittamassa samaa, mutta ehdit ensin.

Vierailija

Valitettavasti en välttämättä tietäisi jos oma mieheni olisi sekaantunut alaikäiseen. Rikosrekisterit eivät ole julkisia.

N 44
Seuraa 
Liittynyt10.11.2015

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin ihmettelen. Mies ensikertalainen, tyttö valehdellut ikänsä ja ollut suostuvainen seksiin ja ehdoton vankeustuomio... Jotain mätää tässä on.

Vierailija

N 43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin ihmettelen. Mies ensikertalainen, tyttö valehdellut ikänsä ja ollut suostuvainen seksiin ja ehdoton vankeustuomio... Jotain mätää tässä on.

No en halunnut kertoa avauksessa, mutta tyttö oli oikeasti 12 ja hän oli sammunut seksin aikana (itsekään en muista paljoa mutta tytön sisko näin kertoi..). Tämä ei muuta sitä että luulin häntä 18 vuotiaaksi.

AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
N 43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No en halunnut kertoa avauksessa, mutta tyttö oli oikeasti 12 ja hän oli sammunut seksin aikana (itsekään en muista paljoa mutta tytön sisko näin kertoi..). Tämä ei muuta sitä että luulin häntä 18 vuotiaaksi.

AP

Eli suomeksi sanottuna kysyt, voisiko joku haluta seurustella pedofiiliraiskarin kanssa. Tiedät varmaan vastauksen itsekin, senkin ällötys.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat