Onko isorintaiset tytöt ja naiset harvemmin kateellisia muiden naisten ulkonäöstä kuin pienirintaiset?

Vierailija

Minä olen huomannut tämän pitävän usein paikkansa. Pienirintaiset tuntevat jo ala- tai yläasteella itsensä vajavaisiksi ja näin ollen ovat kateellisia muille naisille useammin kuin isorintaiset jotka tuntevat itsensä kunnon naisiksi eikä heillä ole huolta epänaisellisuudestaan.

Kommentit (13)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä olen huomannut tämän pitävän usein paikkansa. Pienirintaiset tuntevat jo ala- tai yläasteella itsensä vajavaisiksi ja näin ollen ovat kateellisia muille naisille useammin kuin isorintaiset jotka tuntevat itsensä kunnon naisiksi eikä heillä ole huolta epänaisellisuudestaan.

Olen isorintainen ja kadehdin pienirintaisia naisia. Olisi niin paljon helpompaa, löytäisi paremmin istuvia vaatteita jne. Harkitsen pienennysleikkausta. Eikä se koulussakaan mukavaa ollut, kehityin muita paljon aikaisemmin, ja sekös luokan räkänokkapoikia riemastutti...

Vierailija

Pienirintaisuus liittyy usein hoikkuuteen ja isorintaisuus ylipainoon (poikkeuksia on, tiedän). Joten sattuu sitä katkerointia siellä toisessakin päädyssä, voitko väittää vastaan...

Henkilökohtaisesti en edes haluaisi isoja rintoja. En voi edes kuvitella, kuinka hankalaa elämä sellaisten kanssa olisi. Ainut ehkä ärsyttävä piirre on se, että miehet ovat joskus niin vietävissä.

Vierailija

Eiköhän tähän päde se yleistotuus, että mitä onnekkaampi sen onnellisempi. Kyllä minäkin olisin varmasti onnellisempi jos minulla olisi aivan valtava lerssi. Ei se tarkoita että olisin onnellinen, mutta varmasti onnellisempi. Pätee kyllä kaikkeen, turha kieltää.

Vierailija

En tiedä, olenko joku poikkeavaisuus naisten keskuudessa, mutta en ole koskaan kadehtinut isoja rintoja. Bi-seksuaalina pidän isoja rintoja todella kiihottavina. Mutta en silti ole ikinä haaveillut silikonirinnoista, vaikka omat rintani eivät ikinä kasvaneet edes A-kuppikokoon. Nuorena jopa häpesin rintojani ja olisin halunnut niistä eroon. En tiedä, johtuuko tuosta nuoruuden häpeämisestä se, etten ole ikinä aikuisiälläkään osannut kaivata niitä isoja rintoja. Ne ovat kauniit ja sopivat tietynlaisiin mekkoihin, mutta en vaan näe mitään syytä, miksi ne tekisivät minut nykyistä onnellisemmaksi. Miehiä saa rinnattomanakin, joten en oikein keksi mitään syytä, miksi minun pitäisi kadehtia isorintaisia.

Ehkä pienirintaisena en osaa kuvitellakaan sitä huomiota, mitä isorintaiset naiset sitten saavat? Mutta minua kyllä pelottaisi, jos miehet jatkuvasti tuijottaisivat rintojani ja rintojeni vuoksi lähestyisivät minua. Ahdistavaahan se enemmänkin olisi.

Vierailija

Isot rinnat on ällöttävät, hyi! Onneksi minulla ei ole. Varsinkin kun luin joskus tissihikiketjua, alkoivat isorintaiset työkaveritkin ällöttää.

Voi ei, loukata en kuitenkaan ketään tahdo!

Vierailija

Itsellä tuli hirveä sääli kun yks tuttu joka on muutenkin kuin laardivalas oli käynyt ottamassa silikonit ja kukaan ei edes huomannut sitä... itsetuntoa kuulema kohottaa ja kun äijä sattuu olemaan "tissimies".

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat