Omituisimmat nolotukset?!Mies ei suostu viemään mattoja pesulaan...

Vierailija

Kun se on niin NOLOA!Aikuinen mies kuitenkin..

Sivut

Kommentit (258)

Vierailija

Mua nolottaa viedä tai hakea tavaroita ullakolta. Viimeksi piti hakea ullakolta yksi patja ja meinasin kuolla häpeästä, suoritin toiminnan myöhään illalla puolijuosten ettei varmasti kukaan satu rappukäytävään samaan aikaan. :D

N 44
Seuraa 
Liittynyt10.11.2015

Joku tällä palstalla valitti ettei kehtaa ostaa vessapaperia. Sekin tuntui uskomattomalta, kun joku meinasi kakata housuun koska ei kehdannut mennä paskalle kun heillä oli vieraita.

Vierailija

Mua nolottaa viedä roskia etenkin jos olen laittautunut normaalisti eikä vaan jotkut kotiverkkarit jalassa.
Noloa tervehtiä naapuria nätti mekko päällä ja korkokengillä sipsuttaen käsilaukku käsikynkässä ja haiseva kissankakkapussi toisessa kädessä. :(

Vierailija

N 43 kirjoitti:
Joku tällä palstalla valitti ettei kehtaa ostaa vessapaperia. Sekin tuntui uskomattomalta, kun joku meinasi kakata housuun koska ei kehdannut mennä paskalle kun heillä oli vieraita.

Mulle on käynyt molemmat, mutta housuun kakkimisessa paikalla oli huoltomies ja hoidin asian suoriutumalla saunaosaston pukuhuoneeseen tyhjennykselle (esitin vieväni pyykkejä pyykkitupaan).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En osta vaimolle siteitä kaupasta vaikka pyytäisi.

Oikein. Täytyy olla aika kehari jos ei omaa vuotoaan osaa tukkia.

Se ei lienee kenellekään ole yllätys että menkkoihin voi ja pitää varautua.

Vierailija

Mä en kehtaa käydä vanhemmillani kakalla. Ovi heidän hyyskässään on niin kamalan paperinen, että varmasti raikaa varpusparven sulosoinnut ympäri pitäjää. :D

urpolotta

Minulle ahdistusta aiheuttaa kahvilassa asioiminen. Kahvikupillisen ostaminen tuntuu liian stressaavalta, koska havainnointikykyni tuntuu olevan jotain aivan totaalisen luokattoman huonoa. Pelkään varmaan sitä, että tolloilen siinä tiskillä naama punaisena ja hikisena etsien sitä pahuksen kahvipannua ja kuppeja ja samalla jono vain kasvaa takanani. Ja toki noissa tilanteissa pelottaa, että jos pudottaa asiat käsistään tai läikyttää kahvit päälleen/jonkun muun päälle.

Tuntuu vähän pöllöltä, kun tuon pelon nyt kirjoitti tuohon auki, mutta hassu on ihmisluonto. Taidan juoda kahvina jatkossakin turvallisesti kotona :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Varautua? Eikö se just sitä ole jos pyytää miestä tuomaan siteitä? Vai meinaatko että mieheltä pyydetään vasta kun on jo perse veressä?

Vierailija

Mua nolottaa syödä ravintolassa, koska olen ihan kamalan kömpelö. Ja sitten alan stressailemaan sitä kömpelyyttä ja tulen entistä kömpelömmäksi.
Siinä sitten istutaan pää punsisena pastat ja viinit rinnuksilla :))

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mua nolottaa ostaa miehelle kaupasta kaljaa ja makkaraa yms. Tekis aina mieli toitottaa kaikille ettei ne ole mua varten.

Sama. Mun mies on alkon suurkuluttaja, sellailnen harmiton tissuttelija joten ei se minua se itse kulutus haittaa, mutta joskus nolottaa ostaa lähikaupasta jo useammannetta kertaa samalla viikolla se 6-päkki...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Varautua? Eikö se just sitä ole jos pyytää miestä tuomaan siteitä? Vai meinaatko että mieheltä pyydetään vasta kun on jo perse veressä?

Yllättääkö vuotosi siis sinut joka ikinen kerta uudestaan ja uudestaan?

Näin ei ole koskaan ennen käynyt, kyllä miehen nyt pitää vuotoni tukkia?

Vierailija

Nolottaa pyytää ravintolassa lasku, miten sen voi tehdä sulavasti? Miten tarjoilijalle viitataan? Nostetaanko käyttä vai yhtä sormea? En osaa tehdä tätä näyttämättä urpolta. :D

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat