Töissä ei aika kulu

Vierailija

Miks ei tapahdu mitään. Kaikki viikon lehdet on luettu jo moneen kertaan ja netissäkään ei jaksa kokoa ajan surffata. Onko muilla samanlaisia ongelmia. Aika ei vaan meinaa kulua.

Kommentit (5)

Vierailija

Varmaan täytyy ensin työnantajalta varmistaa, etteikö todellakaan ole mitään tehtävää ja jos ei ole, kai sitten voi hyvällä omalla tunnolla käyttää työaikansa vaikka kirjaston e-kirjojen lukemiseen tai nettikursseihin. Mistäs  se työnantaja sinulle sitten maksaa  vai oletko jonkinlaisissa valvontatehtävissä?

Vierailija

Sama täällä. Olen it-alalla, edellinen projekti loppui viikko sitten, uutta ei vielä tiedossa. Joten täällä kuluttelen aikaa ettei kellokorttiin tule miinusta. Jumalattoman tylsää :( Avokonttorissa kun olen, ei voi oikein edes alkaa pelata tai jotain, vaan täytyy teeskennellä tekevänsä työtä.

työmyyrä

mä olen alkanut kuluttaa aikaa täällä keskustelupalstoilla. töitä periaatteessa olisi mutta kaamos masentaa ja työpaikan ilmapiiri on huono, joten kehittelemällä keksin tapoja viettää työaikaa muutoin. ei täällä kukaan valvo minkä verran oikeasti teen töitä, eikä ketään kiinnosta missä vaiheessa missäkin projektissa olen. edes oma esimieheni ei tiedä mitä teen kun ei hän ole edes delegoinut tarkkaan määriteltyjä tehtäviä minulle, itse pitää keksiä omat toimintatavat täällä talossa kun vaan on suurinpiirtein jokin määräys annettu et hoida toi. Niin täällä sitä aika menee keskustellessa. minusta tämä on ihan mukavaa, en ole ennen paljoa harrastanut tälläistä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat