Käytiin äsken Hesellä ja sain hirveen ripulin!
Siis kotiin tultua oli oksat pois! Kaikki tuli pihalle kerralla! Olen vielä raskaana, onkohan vaarallista?
Kommentit (25)
kauan kun suljetuissa putkiloissa.
http://www.hesburger.fi/tuotteet/?avoin_tuoteryhma=70
Käypä Hesen kotisivuilla lukasemassa tuoteselosteet. Majoneesit sisältävät kananmunaa, eikä se taida paistettua/keittyä olla.
Mulla on krooninen suolistosairaus, ja ripuli voi kestää tyyliin kuukauden (ei tietenkään millään 5 minsan vessaväleillä). Näin myös raskaana. Elän vielä.
hesellä käynnin jälkeen mulle tulee ripuli. Mäkkärin safkoista ei ole tullut.
http://www.mcdonalds.co.uk/resources/img/sections/eatsmart/Nutrition.pdf
kiikareihin " mayonnaise" ; sivun 12 alalaita " pasteurised free range egg and egg yolk" Ja Suomen mäkin kastikkeet tulee UK:sta
ihan oikein...Hese boikottiin.kuka niitä hampurilaisia voi syödä? YÖK!
Mutta totta on, että joskus kerrosaterian jälkeen maha toimii kuin rasvattu. Itse olen ajatellut sen johtuvan rasvasta.Mutta ei mikään muu hampurilainen maistu yhtä hyvältä kuin kerroshampurilainen!
Jos sinulla siis on ummetusta, syö Hesen kerrosateria! Voisivat ottaa tän mainoslauseekseen!
Vuosaaren columbuksen hesessä lentelee lintuja eikä henkilökunta noteeraa. Olisko reaktio sama jos katossa juoksisi rottia?
http://www.elintarvikevirasto.fi/valvontakampanja/paiva.html
muuten teet hallaa kaikille muille jotka syövät samaa ruokaa samassa paikassa. tulee varmasti tarkastaja paikalle.
Eli eiköhän ole aika yleistä toi ripuli Hesen ruuan jälkeen, tunnen muitakin. Tuskin niissä mitään bakteereja tai muita sellaisia voi joka kerta olla?
ruokamyrkytykset ilmenevät (pääsääntöisesti) aikaisintaan 4-5 tunnin kulttua syömisestä. Itämisaika voi ola 10 tuntiakin. Et kai usko että syöt ja puolen tunnin/tunnin kautta jo bakteerit ehtii jyllätä.
t. suurtalouskokki
Tuntuu tosiaan maha toimivan vilkkaasti aina Hesen aterioiden jälkeen.
Keskiviikkona käytiin viimeksi martsarin hesessä(varmaan ekaa ja vikaa kertaa), mies moitti sen hesen palvelua heti ja viimeinen tikki oli kun vähän aikaa sieltä lähdön jälkeen joutu pysähtymään huoltoasemalle, kiireesti juoksi vessaan paskalle.
Mies sano et siihen loppu hesessä käynnit, jos olis vessa ollu varattu niin olis kuulemma löysät tärähtäny housuun.
Joku ihme vaiva niissä hesen pöperöissä on, mäkkärissä ei samanlaista vaikutusta vatsaan.
et aina ripuli ja vatsakivua hampurilaisen syönnin jälkeen.Hesellä on hamppareissa enempi sössöä välissä eli sitä majoneesia.Kaupan hampparista ei tuu ripulia kun laitan ketsuppia ainoastaan väliin.Joku ainesosa vaan pistää vatsan kuralle,en tiedä mikä
hampurilaisista piakisen ripulin saavien joukkoon. On enemmän sääntö kuin poikkeus. En syö ranskalaisia eli joku liittyen siihen hampurilaiseen.
Taitaa reseptiin kuulua risiiniöljy.
Täällä myös henkilö jolla paska lentää hesen hampurilaisten jälkeen.
että löytyy kohtalotovereita! Olo on jo parempi, helpotti siis kertaheitolla :) Epäilen, että siihen rasvaisuuteen liittyy mullakin! t:ap
joten varmaan tuo kamala rasvapaukku pistää vatsan sekaisin. Eihän kukaan kotona syö sellaista määrää rasvaa kerralla.
joskus saattaa myös tulla mojovat ripulit pizzerian pizzasta, ei kuitenkaan niistä kamalan kuivista ja mauttomista kotipizzan kakkaroista.
Mut mä oon kyl ite niin ylineuroottinen, etten käynyt raskaana ollessa Hesessä - hampurilaiset pursuaa majoneesia, jossa on raakaa kanamunaa (ei suositella raskaana).