Ensimmäistä kertaa ehkäisyneuvonnassa

Vierailija

Mitä siellä tapahtuu, mistä kysellään ja pitääkö varautua jotenkin?

Kommentit (7)

Vierailija

Sinulle sanotaan, että ainoat hyvät ehkäisymenetelmät ovat e-pillerit tai hormonikierukka, koska lääkebisnes tienaa niillä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sinulle sanotaan, että ainoat hyvät ehkäisymenetelmät ovat e-pillerit tai hormonikierukka, koska lääkebisnes tienaa niillä.

Onko kokemuksia, ovatko lääkärit yrittäneet tyrkyttää vain näitä? Mitkä olivat perustelut?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

...ja sitten on niitä, jotka kovaan ääneen saarnaavat "hormonimyrkyistä" ja ensimmäisen vahinkolapsen jälkeen ottavat vähin äänin minipillerit käyttöön.

Vierailija

Kysytään migreenistä, suvun verisuonitukosalttiudesta.

Kun alapään pesee ennen vastaanottoa, ei kannata kuivata vessapaperilla. Jokseenkin hassun näköistä kun on pieniä vessapaperinpalasia ulkosynnyttimissiä.

Vierailija

Kyllä mulle kerrotiin renkaista, laastareista ja kapseleista ihan siinä missä pillereistä ja kierukasta. Mut koska mulla on migreeni ja tuolloin tupakoin niin vaihtoehdot oli aivoveritulpan vaaran takia melko pienet ja päädyin pillereihin. Oli vielä niin ihana lääkäri et antoi mun valita eri hintaisista mulle sopivimman. Ja tietty otin sen halvimman!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat