Halpoja akustisia kitaroita seinällä, vaikka ei soita?

Vierailija

Miksi pidät perushalpoja tavallisia akustisia kitaroita seinälläsi, vaikka et soita kitaraa ja et ole koskaan soittanutkaan? Eikä sovi muutenkaa sisustukseen. Huvittavaa.

Mikä saa laittamaan nämä kitarat seinällesi?

Kommentit (14)

Vierailija

Taitaa mennä niin päin, että jos soittaa, kitara ei ole seinällä, vaan sitä varten rakennetussa telineessä tai omassa kotelossaan. Seinällä se on luultavasti vain koriste. 

T. kahden soittajan mamma

Vierailija

Miksi laitat ne kitarat seinälle? Eivät ole mielestäni mikään sisustuselementtikään. Eivät sovi sisustukseen ja ovat halvan näköisiä.

Vierailija

No mun mielestäni ne sopii meidän sisustukseen, ei haittaa vaikka särkevät sun silmiä :) Kitarat ovat hienoja. Ja kyllä niillä joskus lapsen kanssa soitellaankin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mun mielestäni ne sopii meidän sisustukseen, ei haittaa vaikka särkevät sun silmiä :) Kitarat ovat hienoja. Ja kyllä niillä joskus lapsen kanssa soitellaankin.

Niin te soitatte niillä joskus. Näillä kitaroilla ei soiteta ja eivät millään istu sisustukseen.

Vierailija

Meilläkin on kitaroita seinillä. Ja myös laatikoissa. Me digataan kun musahuone näyttää musahuoneelta. Ei sitä ole sisustuksen takia tehty vaan fiiliksen. On myös rumpukapuloita ja helyjä hyllyssä.

Vierailija

Merkkitietoisena en arvosta jos seinällä roikkuu koristeena halppis keppejä. Harley Bentonit ja Startonet lähinnä itkettää. Jos niitä käytetään niin asia ok.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meilläkin on kitaroita seinillä. Ja myös laatikoissa. Me digataan kun musahuone näyttää musahuoneelta. Ei sitä ole sisustuksen takia tehty vaan fiiliksen. On myös rumpukapuloita ja helyjä hyllyssä.

Tämä taas on TÄYSIN eri asia. Teillä on musahuone, jolloin voisin luulla että niillä soittimilla on myös käyttötarkoitus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Merkkitietoisena en arvosta jos seinällä roikkuu koristeena halppis keppejä. Harley Bentonit ja Startonet lähinnä itkettää. Jos niitä käytetään niin asia ok.

Sen ymmärtäisin, jos olisi oikeasti joku arvokas tai legendaarinen merkkikitara, jota halutaan pitää näytillä. Nämä ovat parinkympin rämpyttimiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tämä taas on TÄYSIN eri asia. Teillä on musahuone, jolloin voisin luulla että niillä soittimilla on myös käyttötarkoitus.

Nämä kitarat sijaitsevat etäisessä ja olohuoneessa.

Vierailija

Jokainen laittaa seinälleen mitä haluaa, ei lisättävää.

Kysyisinkin sulta, miksi se häiritsee sinua jos joku tykkää sisustaa seinää kitaralla? Jos sen mielestä kitara on kaunis esine ja osa sisustusta.

Vierailija

Mulla on kitarat seinällä ja soitan melkein joka päivä. Moni saattaa kyllä luulla että en siitä kun en osaa niin hyvin vielä että s oittaisin vieraiden aikaan. Seinällä pysyy ehjänä kun lapsi ja kaverit riehuu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jokainen laittaa seinälleen mitä haluaa, ei lisättävää.

Kysyisinkin sulta, miksi se häiritsee sinua jos joku tykkää sisustaa seinää kitaralla? Jos sen mielestä kitara on kaunis esine ja osa sisustusta.

Halusinkin tietää, miksi kitarat ovat seinällä. Olen saanut vastauksen, monet tuntuvat pitävän niitä kauniina ja sisustuselämenttinä. Sitähän kysyin, en sanonut että ne häiritsevät minua. En vaan ymmärtänyt miksi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat