Löytäisinpä tällaisen naisen Tampereelta

mies vuosimallia -93

- Haluaa viettää aikaa yhdessä esim. yhteisten harrastusten parissa ja jakaa arjen asiat
- Tykkää keskustella myös toisinaan yhteiskunnallisista ja syvällisistä asioista
- Ymmärtää ja on ainakin jollain tasolla kiinnostunut taiteesta ja musiikista
- Koulutuksella ei niin väliä, mutta korkeampi koulutus on ehdottomasti plussaa koska silloin ollaan todennäköisesti enemmän samalla aaltopituudella
- On suurinpiirtein samanikäinen kuin minä (oon 22)
- Ei haittaa se että olen neitsyt (oon kyllä seurustellut aikaisemmin)

Ulkoiset seikat on toissijaisia, koska luonne ratkasee enemmän, mutta olis ihan kiva jos olis pituudeltaan alle 175 cm :D

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Kun naista tuskin saat, miten olisi oma poikkis sulle? Voisin paukuttaa sun koulutettujen pakaroiden väliin sturmeisselilläni. Aitoa poikarakkautta voita mikään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun naista tuskin saat, miten olisi oma poikkis sulle? Voisin paukuttaa sun koulutettujen pakaroiden väliin sturmeisselilläni. Aitoa poikarakkautta voita mikään.

Tapa ittes

Vierailija

Täällä täällä. Kiva lukea, että olen päälle kaksikymmpisenkin ihannenainen. Otin ei-pukin. Onko paha, että olen lisäksi seksuaalisesti parisuhteessa villi ja mielikuvituksellinen? Entäs, kun olen välillä älykkäämpi ja hoitelen isommatkin ongelmat suitsait miestä tukien? Haittaako se, että mieheni ei ole samanlainen? Tuetaan toinen toisiamme, omilta töitäni kun en ehdi siivoamaan, niin mies hoitaa ne. Tienaa enemmän. Muuten kelpaisko, kun ikäni on enemmän kuin 22 v.? Millainen sä olet? Onko sulla itellä mitä ominaisuuksia?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat